Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Afgelopen vrijdag heb ik mijn S verkocht, de reden dat ik afscheid heb genomen van mijn S is voornamelijk dat de wagen erg laag is ondanks de mogelijkheid om de rijstand te verhogen (ik heb 8 jaar Touareg gereden) daarnaast heb ik de gehele periode toch niet kunnen wennen aan het bereik.
ik heb mijn S altijd een prachtige wagen gevonden met een fenomenale motor en vermogen maar met beperkingen welke ik niet vooraf heb kunnen inschatten.
Ik heb er 14 maanden en bijna 40000 km meegereden zonder enig technisch probleem dat is toch wel erg mooi maar vond de tijd rijp om naar iets op zoek te gaan met een hogere zit positie en een beter bereik.
Mijn S was binnen en week verkocht wat ik niet direct had verwacht, rij nu tijdelijk een Golfje!!
ik heb het forum altijd met plezier gevolgd, in het begin was het forum wel interessanter dan momenteel maar altijd een plezier om te volgen.
Ik wens iedereen veel plezier met zijn S en ik ben er van overtuigd dat ik in de toekomst zeker weer een EV gaat rijden.

dank je, veel nieuw rijplezier toegewenst! Dat is wel geruststellend dat er een goede markt voor gebruikte Tesla's is: eind mei verwacht ik mijn 2e (autopilot, 4WD) dus ik hoop stiekem op een redelijk gode verkoopprijs na 1 jaar 30K nu de nieuwprijzen ook al 7% zijn gestegen na de bestelling. Viel het mee wat je er nog voor terug kreeg?
 
01937f8dc86b2e8de50034d5260d3a89.jpg


Eindelijk de middenconsole geïnstalleerd. Auto weer schoon thuis afgeleverd. Alleen de chauffeur dacht dat ik een leenauto had. Tis dat ik een zieke thuis had, anders had ik hem teruggebracht. Nu moest ie lopend naar huis......
 
Vandaag viel het me voor de eerste keer op dat er op het kleine scherm links een rare vlek zit.
deze is enkel te zien wanneer de muziek op deze plek staat.
op het eerste zicht lijkt het op een vochtvlek (gelukkig is ze weg als je daar een ander beeld plaatst)

de esthetische functie van deze vlek zie ik niet echt... (slagschaduw is het niet)
20150127_074333.jpg
 
Vandaag viel het me voor de eerste keer op dat er op het kleine scherm links een rare vlek zit.
deze is enkel te zien wanneer de muziek op deze plek staat.
op het eerste zicht lijkt het op een vochtvlek (gelukkig is ze weg als je daar een ander beeld plaatst)

de esthetische functie van deze vlek zie ik niet echt... (slagschaduw is het niet)

Teveel gepoetst? :wink:
 
Proficiat! mooie prestatie. En toont het potentieel van het supercharger netwerk en elektrisch rijden in het algemeen.

Prestatie? Mwa, het was niet echt moeilijk. Met het SuperCharger netwerk wat alleen maar beter wordt nóg makkelijker.

Je moet je vooral op de Noorse winter voorbereiden.

Nu door naar de noordkaap?

Nee, ben nu in Tromsø, mijn eindbestemming.

Sta aan een gratis 22kW lader. Geen pasjes en onzin, inpluggen en laden! Moeten we in NL ook doen.
 
Prestatie? Mwa, het was niet echt moeilijk. Met het SuperCharger netwerk wat alleen maar beter wordt nóg makkelijker.

Je moet je vooral op de Noorse winter voorbereiden.
Nee, ben nu in Tromsø, mijn eindbestemming.

Sta aan een gratis 22kW lader. Geen pasjes en onzin, inpluggen en laden! Moeten we in NL ook doen.


Ik hoop dat je het Noorderlicht te zien krijgt. Was in 2012 in Alta, net iets verder dan Tromso en heb dat daar een paar keer gezien, echt heel bijzonder en spectaculair.
Hoop er nog eens heen te gaan met de Tesla, maar heb eerst deze zomer een rondje fjorden gedaan. Ook geheel probleemloos.
 
Vandaag viel het me voor de eerste keer op dat er op het kleine scherm links een rare vlek zit.
deze is enkel te zien wanneer de muziek op deze plek staat.
op het eerste zicht lijkt het op een vochtvlek (gelukkig is ze weg als je daar een ander beeld plaatst)

de esthetische functie van deze vlek zie ik niet echt... (slagschaduw is het niet)
View attachment 70416


Foute muziekkeuze en wil je ervoor waarschuwen? :biggrin::cool:
 
Vandaag viel het me voor de eerste keer op dat er op het kleine scherm links een rare vlek zit.
deze is enkel te zien wanneer de muziek op deze plek staat.
op het eerste zicht lijkt het op een vochtvlek (gelukkig is ze weg als je daar een ander beeld plaatst)

de esthetische functie van deze vlek zie ik niet echt... (slagschaduw is het niet)
View attachment 70416

Zou me ook echt daar druk om maken... niet over die melding aangaande contact opnemen met Tesla Service;)
 
Vandaag viel het me voor de eerste keer op dat er op het kleine scherm links een rare vlek zit.
deze is enkel te zien wanneer de muziek op deze plek staat.
op het eerste zicht lijkt het op een vochtvlek (gelukkig is ze weg als je daar een ander beeld plaatst)

de esthetische functie van deze vlek zie ik niet echt... (slagschaduw is het niet)

Net even gekeken, maar bij mij is het geheel rond de album-art afbeelding egaal van kleur. Dus zeker niet de Barbapapa schaduw uit je foto...

- - - Updated - - -

Ik heb zojuist na 3346km de meest Noordelijke SuperCharger ter wereld bereikt, Setermoen in Noorwegen!

Staat daar ook een Leaf aan zo'n warmhoud socket te laden, dat is max 6A! Hij met 1.2kW, ik met 100kW!

Gefeliciteerd! Mooie trip en jammer dat de SubZero race voor dit jaar niet doorgaat. Ik was ook graag die kant op gegaan. Nu maar wachten op de mid-zomer rally naar de Noordkaap ;)

Zelfde route weer terug? Of ga je nu zuidelijker door Noorwegen?