Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Wat ik zo vreemd vind is dat ze in 6.1 een of andere ingewikkelde predictie methode ingebouwd hebben om te bepalen wanneer de auto zichzelf gaat opwarmen o.i.d.

Ik wacht nog steeds op gewoon een simpele functie waarmee ik in de app een tijd in kan stellen wanneer ik vertrek, en dat op dat moment gewoon alles klaar staat:
- accu vol
- cabine warm
- stoelen warm
- achterruit en spiegels ontdooid
- etc

Moet toch niet zo heel ingewikkeld zijn..
Dat zou pas echt een geweldige nieuwe feature zijn inderdaad.
 
Wat ik zo vreemd vind is dat ze in 6.1 een of andere ingewikkelde predictie methode ingebouwd hebben om te bepalen wanneer de auto zichzelf gaat opwarmen o.i.d.

Ik wacht nog steeds op gewoon een simpele functie waarmee ik in de app een tijd in kan stellen wanneer ik vertrek, en dat op dat moment gewoon alles klaar staat:
- accu vol
- cabine warm
- stoelen warm
- achterruit en spiegels ontdooid
- etc

Moet toch niet zo heel ingewikkeld zijn..

Koop een Windows Phone. De app daarvoor heeft dat voor opladen en kachel/airco. Gebruik het overigens nooit...
 
Koop een Windows Phone. De app daarvoor heeft dat voor opladen en kachel/airco. Gebruik het overigens nooit...

Hoe moeilijk kan het zijn voor een technologie savvy bedrijf om de apps op de 3 platformen (apple - android - windows phone) gelijk te houden...
It ain't rocket science... en zelfs als het zo was - met Elon zijn ervaringen - moet het zelfs dan geen probleem geven toch ?
 
Hoe moeilijk kan het zijn voor een technologie savvy bedrijf om de apps op de 3 platformen (apple - android - windows phone) gelijk te houden...
It ain't rocket science... en zelfs als het zo was - met Elon zijn ervaringen - moet het zelfs dan geen probleem geven toch ?

Ik denk niet dat men een dedicated mobile ontwikkelteam heeft, maar dat het software team zich met name bezig houdt met firmware ontwikkelingen en andere specifieke software direct gerelateerd met de aandrijving en het accubeheer. Zo nu en dan worden een paar man op de apps gezet om deze bij te werken (een paar met iOS kennis en een paar met Android kennis), maar dat zal voor een beperkte tijd zijn omdat deze mannen daarna weer elders nodig zijn. Maar goed; dit is puur speculatief...

Wat PaulusdB dus zegt: prioriteiten, prioriteiten, prioriteiten...
 
Agenda functie doet t niet meer... Ze komen toch wel terug neem ik aan?
Heeft het bij mij nooit gedaan. Miljoen keer opnieuw bluetooth gepaird, alle settings in iphone langs gelopen, app weggegooid en weer geïnstalleerd, password van MyTesla gewijzigd en alle combinaties van die handelingen gedaan. Ik heb het opgegeven maar na elke firmware update ben ik tevergeefs weer hoopvol. Ik vraag me inmiddels af of het er mee te maken kan hebben dat ik verschillende kalender apps op mijn iphone gebruik (zoals Weekcal). Misschien zit die in de weg, weet ik veel. Het is geen ramp, maar wel jammer.
 
Heeft het bij mij nooit gedaan. Miljoen keer opnieuw bluetooth gepaird, alle settings in iphone langs gelopen, app weggegooid en weer geïnstalleerd, password van MyTesla gewijzigd en alle combinaties van die handelingen gedaan. Ik heb het opgegeven maar na elke firmware update ben ik tevergeefs weer hoopvol. Ik vraag me inmiddels af of het er mee te maken kan hebben dat ik verschillende kalender apps op mijn iphone gebruik (zoals Weekcal). Misschien zit die in de weg, weet ik veel. Het is geen ramp, maar wel jammer.

Ik gebruik ook oa weekcal. Maar geen problemen. Sinds de 6.1 release kan ik zelfs agenda's (prive, werk, verjaardagen etc) kiezen in de auto.
 
Shut up and take my money!

d7bdf6aa0dbf8edf1477038d907978ee.jpg


Third-Party Tesla App Provides Look at Opportunities and Limitations of Apple Watch Development [Updated] - Mac Rumors

Kom op Tesla, geef ons die 3rd party API!
 
Bedankt Maurice. Kan ik die complottheorie ook weer afstrepen. Schiet ik weliswaar geen zak mee op, maar toch...

Heb je je kalender wel gekoppeld met de standaard iOS kalender? Daar haalt de Tesla app zijn data namelijk vandaan.

Ik gebruik Google Apps for business als calender service en die sync ik via de settings met de standaard kalender. Om mijn kalender te bekijken en beheren gebruik ik zelf Sunrise maar die kan de Tesla app niet direct aanspreken.

Om dit te testen kun je gewoon naar de iOS kalender gaan, staan je afspraken er up to date in dan zou het moeten werken (en de Tesla app moet op de achtergrond draaien).
 
Heeft het bij mij nooit gedaan. Miljoen keer opnieuw bluetooth gepaird, alle settings in iphone langs gelopen, app weggegooid en weer geïnstalleerd, password van MyTesla gewijzigd en alle combinaties van die handelingen gedaan. Ik heb het opgegeven maar na elke firmware update ben ik tevergeefs weer hoopvol. Ik vraag me inmiddels af of het er mee te maken kan hebben dat ik verschillende kalender apps op mijn iphone gebruik (zoals Weekcal). Misschien zit die in de weg, weet ik veel. Het is geen ramp, maar wel jammer.

Ook bij mij geen enkel probleem, gebruik ook weekcal. Misschien eens bij Tesla langs gaan? Zou toch echt moeten werken. Erg jammer als je die functionaliteit niet kan gebruiken. In het verleden vulde ik de locatie van de afspraak maar summier in, maar nu doe ik het (bij nieuwe adressen) compleet zodat de navigatie er gebruik van kan maken.
 
Heb je je kalender wel gekoppeld met de standaard iOS kalender? Daar haalt de Tesla app zijn data namelijk vandaan.
Yep. Al mijn privé en werkafspraken staan zichtbaar in zowel WeekCal als de standaard iOs Agenda. Als dat niet zo was zou ik in de Tesla ook een lege calendar verwachten, maar ik krijg gewoon een soort foutmelding dat er niets gekoppeld is.