Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
The Wall Street Journal gaat los over een volgwagen bij het bezoek van Joe Biden aan Brussel. Het was een Belgische Tesla Taxi!

Biden’s Motorcade Gets an Unusually Smooth Ride, Courtesy of a Tesla - WSJ

En nog een artikel over het artikel: VP Bidens European Motorcade Included A Freaking Tesla Model S
Ongelooflijk dat ze dat zo bijzonder vinden. Laat ze Amsterdam eens bezoeken...

- - - Updated - - -

Het kan ook anders lopen dan bij Musk: de op 6 na rijkste man ter wereld bouwt een fabriek voor elektrische auto's en raakt zijn vermogen kwijt:
Wagenpark van miljardair Eike Batista in beslag genomen - Autoblog.nl
 
Even wat anders: ik luister vrijwel naar internet muziek. Af en toe wordt dat onderbroeken door de spaanstalige reclame.
Als ik dan via de knoppen van het stuur aan de linkerzijde even naar een andere zender ga en direct weer terug naar de "reclame"-zender, dan is de reclame (gelukkkig!) weg.
Hoe werkt die reclame nou in vredesnaam? Drukt hij de muziek een aantal seconden 'naar voren'? Ik heb namelijk niet de indruk dat ik stukken muziek mis als de reclame er tussen uit valt.
Wellicht een beetje cryptisch omschreven, maar ja.
 
Even wat anders: ik luister vrijwel naar internet muziek. Af en toe wordt dat onderbroeken door de spaanstalige reclame.
Als ik dan via de knoppen van het stuur aan de linkerzijde even naar een andere zender ga en direct weer terug naar de "reclame"-zender, dan is de reclame (gelukkkig!) weg.
Hoe werkt die reclame nou in vredesnaam? Drukt hij de muziek een aantal seconden 'naar voren'? Ik heb namelijk niet de indruk dat ik stukken muziek mis als de reclame er tussen uit valt.
Wellicht een beetje cryptisch omschreven, maar ja.
Ik luister ook permanent naar internetradio (TuneIn), en werd nog nooit onderbroken door reclame.
Zou het iets te maken kunnen hebben met Telefonica, de Spaanse telefonieprovider? Ik meen mij te herinneren dat Tesla met hen een Europa-wijde deal voor het 3G-abonnement zou afgesloten hebben...
 
Luister maar eens naar Radio1 via internet. Wat mij opvalt is dat de radio dan soms 20 minuten of zo achter loopt. Dan komt ineens het nieuws van half acht terwijl het al bijna acht uur is.. even opnieuw opstarten en het is verholpen.. Dat is denk ik hetzelfde effect waar we het hier over hebben.
 
Even wat anders: ik luister vrijwel naar internet muziek. Af en toe wordt dat onderbroeken door de spaanstalige reclame.
Als ik dan via de knoppen van het stuur aan de linkerzijde even naar een andere zender ga en direct weer terug naar de "reclame"-zender, dan is de reclame (gelukkkig!) weg.
Hoe werkt die reclame nou in vredesnaam? Drukt hij de muziek een aantal seconden 'naar voren'? Ik heb namelijk niet de indruk dat ik stukken muziek mis als de reclame er tussen uit valt.
Wellicht een beetje cryptisch omschreven, maar ja.


Kan het nog te maken hebben met of je dat account hebt ingelogd? In het settings scherm is daar een mogelijkheid voor.
 
Luister maar eens naar Radio1 via internet. Wat mij opvalt is dat de radio dan soms 20 minuten of zo achter loopt. Dan komt ineens het nieuws van half acht terwijl het al bijna acht uur is.. even opnieuw opstarten en het is verholpen.. Dat is denk ik hetzelfde effect waar we het hier over hebben.

Toevallig aan de telefoon gezeten dan? De radio gaat op pauze en speelt daarna weer door.
 
Er zijn inderdaad zenders die, op basis van de IP adres reclames invoegen. En aangezien je een Spaanse provider hebt, en dus een spaans IP adres, krijg je reclames op maakt. Ik heb het zelf bij een station wat in LA zit.

Over het achterlopen van je internetradion: dat ervaar ik alleen als je aan het bellen bent. De stream wordt gepauseerd, en gaat verder waar je gebleven was.
 
Ik snap de vertraging bij het telefoneren, hij slaat de muziek in de tussentijd volgens mij gewoon op. Net zoiets als de pauze-knop bij de ontvangers van digitale televisie.
Maar hoe het even heen en weer gaan naar een andere zender bij internet radio er voor kan zorgen dat de reclame verdwenen is als je terugkomt, maar je geen muziek lijkt te missen?
Afijn, op zich natuurlijk al fantastisch dat je reclame op die manier kan wegdrukken :smile: (tot ze daarvoor iets gaan inbouwen natuurlijk :crying:).
 
@ Hans Noordsij
Gefeliciteerd !
Wat je allemaal niet moet doen om in Tesla op reis te kunnen.:smile::wink:
Mijn kleinkind woont op 2Km afstand..., maar ook geen SuC op de route...:wink:

Iets anders: Heb ik de laatste 5 jaar geen snelheidsboete gehad. Nu 7 weken een Tesla en direct 2 x een crimineel.
En als ik dan voor een snelheid van 180 wordt beboet (ca 10 seconden van 0-180 toch?:confused:) : ok maar tweemaal een boete voor 57 echte kilometers per uur !!!:cursing:

en dus ook tweemaal 7 euro administratie kosten:cursing: .
 
Ja - herkenbaar patroon - had zelfde ervaring. Daar hebben veel Tesla rijders op deze manier aan moeten wennen: de in de auto weergegeven snelheid klopt. Als je 106 hebt staan rij je ook echt 106 (voor mij bijna elke dag op de A2 (TC op 100 km) uit Amsterdam naar Utrecht - zo blijf je precies binnen de grenzen terwijl je iedereen voorbij rijdt.

Tesla zou er eigenlijk voor moeten waarschuwen -;)

@ Hans Noordsij
Gefeliciteerd !
Wat je allemaal niet moet doen om in Tesla op reis te kunnen.:smile::wink:
Mijn kleinkind woont op 2Km afstand..., maar ook geen SuC op de route...:wink:

Iets anders: Heb ik de laatste 5 jaar geen snelheidsboete gehad. Nu 7 weken een Tesla en direct 2 x een crimineel.
En als ik dan voor een snelheid van 180 wordt beboet (ca 10 seconden van 0-180 toch?:confused:) : ok maar tweemaal een boete voor 57 echte kilometers per uur !!!:cursing:

en dus ook tweemaal 7 euro administratie kosten:cursing: .