Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Tja, vanuit Amsterdam A1 afrijden, als je bordjes ziet met douane en 'Willkommen' nog even verder en dan mag je vloeren. Kun je gelijk in Emsbüren weer bijladen, en de auto ook:)

Ja, maar eerlijk gezegd vind ik de Tesla de minst interessante auto om topsnelheid mee te rijden.
Dare I say it? Dat is eigenlijk alleen leuk in een ouderwetse brandstof auto met veel power. Zo lang het nog kan/mag...
 
Gisteren reed ik vanaf Oosterhout naar huis en zag bij een bedrijf aan de linkerkant van de weg drie mooie nieuwe grijze bussen staan met de opdruk "Met zonne-energie geladen op Schiphol". Worden dit de nieuwe Amsterdamse bussen? Kon helaas geen foto maken maar kom er nog wel eens langs.

Dat is bij bluekens, een Volvo dealer. Het zijn echter BYD bussen, en op een van de lichtbakken stond recent Schiphol.
 
Ik had er nog nooit van gehoord maar de nieuwere Tesla's lijken te beschikken over een pyrotechnische motorkap (frunkdeksel).

Schermafbeelding 2015-04-21 om 21.26.39.png