Xfrank
Well-Known Member
Ik had er nog nooit van gehoord maar de nieuwere Tesla's lijken te beschikken over een pyrotechnische motorkap (frunkdeksel).
dit zat ook al in mijn jaguar XF
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik had er nog nooit van gehoord maar de nieuwere Tesla's lijken te beschikken over een pyrotechnische motorkap (frunkdeksel).
hmmm lijkt me voor de RWD versies niet zoveel extra opleveren want die hebben toch al niets dan lucht onder de frunk (tenzij je met een compleet volgestouwde frunk rondrijdt). Maar wellicht is dat voor de AWD versies een ander verhaal.Ik had er nog nooit van gehoord maar de nieuwere Tesla's lijken te beschikken over een pyrotechnische motorkap (frunkdeksel).
View attachment 78833
Dat hadden de mensen van SC Zaventem mij ook al meegegeven: ten opzichte van een P85+ biedt de D-versie zelfs amper nog enig voelbaar verschil. Alleen spijtig dat we die Autopilot hardware er niet in steken hebben, want volgens mij kunnen daarmee in de toekomst nog aardige softwarematige upgrades mee gebeuren...Nu een hagelnieuwe P85D mee, al flink wat mee kunnen spelen.
Vanaf stilstand is acceleratie echt onmenselijk, maar vanaf de 50km/u merk ik totaal geen verschil met mijn P85 meer.
Een zwarte met GB-xxx nummerbord? Afgelopen vrijdag heb ik deze teruggebracht met 1250 op de teller. Leuke auto maar rij net zo lief met de classic ;-)
Dat is hem! Eerder meldde ik nog dat ik in de zone 80-140 niet veel verschil merkte. Daar moet ik toch op terugkomen. Wel degelijk een flink verschil. Dat merkte ik wel toen ik na twee dagen weer in mijn classic S85 stapte. Wat raken we toch verwend met zijn allen! Gelukkig ben ik ook nog zeer tevreden met mijn classic.
Ze hadden in Arnhem nog netjes even de banden voor en achter omgewisseld. Toch wel netjes allemaal. Ik ben zeer te spreken over de Tesla service. Profiel na zo'n 42.000 km viel niet tegen. 6mm voor en 4,4mm achter. Dat kan nog wel effe.
Dit was allemaal gratis. In het kader van het preventief vervangen van de power switch en power supply. Dat zo dan pro-actief die banden omwisselen, kan ik erg waarderen.En toch zijn er nog veel forumleden die de € 454 ex BTW, prepaid nog veels te veel geld vinden voor een servicebeurt...
Dit was allemaal gratis. In het kader van het preventief vervangen van de power switch en power supply. Dat zo dan pro-actief die banden omwisselen, kan ik erg waarderen.
Nee hoorEn toch zijn er nog veel forumleden die de € 454 ex BTW, prepaid nog veels te veel geld vinden voor een servicebeurt...
...... Profiel na zo'n 42.000 km viel niet tegen. 6mm voor en 4,4mm achter. Dat kan nog wel effe.
Wauw. Das meer dan netjes. Even benieuwd , wat voor banden? En wat is je gemiddelde verbruik (waar voor n deel je rijstijl uit te halen is)?
Vraag me af of mijn gemiddelde verbruik hoog is door de korte afstanden of dat de 21" veel invloed heeft.
Rij je ook voornamelijk grote afstanden?
Ik rij zelf veel korte afstanden (<30km) en met 21" en een vergelijkbare rijstijl heb ik een verbruik van 235 na 27000km.
Gister een rit van 200km gemaakt en direct eenvoudig een gemiddeld verbruik van minder dan 200 gehaald. Vraag me af of mijn gemiddelde verbruik hoog is door de korte afstanden of dat de 21" veel invloed heeft.