Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Alvast voor morgen, tweetje van Elon. Ben benieuwd hoever ze verder hebben ontwikkeld afgelopen tijd. Maar is inderdaad de ontbrekende schakel.
/QUOTE]

Ik durf hopen dat de Tesla batterijopslag voor thuis uitgerust zal zijn met een SuC adapter: zonne-energie (DC) opslaan in een Tesla home-battery (DC) en rechtstreeks overpompen in Model S (DC, zoals SuC), weliswaar met een lager Ampère.
Gedaan met omzettingsverliezen :smile:

+1.
 
Afgelopen maand meer Tesla's verkocht dan Panamera's en BMW 7's. In Duitsland! Auw! .
Logisch. Ik zie ik dan ook de 7, S en Panamera niet als directe concurrent. Zou deze nooit als potentiële kandidaat op mijn shortlist hebben gezet. Wie wel op dit forum? Durf er niet eens mee thuis te komen! Meer iets als de A6, 5, of E denk ik. En in dat segment slaat Tesla nu al een beetje deuk in het pak boter: dat gaat de goede kant uit.

Qua aanschafprijs klopt het misschien in Duitsland maar operationeel totaal niet. Tenzij Porsche een netwerk van gratis tankstations gaan aanleggen...
 
7% is aangekondigd; prijzen tot op heden nog ongewijzigd.

De EUR/USD is tegen alle verwachtingen in de andere kant aan het opgaan. Dus kan me niet indenken dat ze nu de prijzen gaan verhogen. Hij staat nu op 1.12..... Had echt niemand zien aankomen. Heeft mij igg veel geld gekost. Op 1.07 dacht ik het nodig te vonden om een "klein beetje" te kopen... jammer joh
 
Weer wat geleerd...Moest vanmiddag even snel ergens langs en kon bij aankomst de fob niet zo snel in m'n tas vinden.. stond iemand te wachten, dus tas-met-fob maar weer achterin achter de stoel "gesmeten".. wilde na 10 minuten weggaan, wagen zat netjes dicht.. maar deurhandels reageerden niet meer...klaarblijkelijk kon de auto de fob niet meer vinden.. gelukkig maar paar km's van huis om reservesleutel te halen - maar weet nu waar ik volgende keer op moet letten -;)
 
Weer wat geleerd...Moest vanmiddag even snel ergens langs en kon bij aankomst de fob niet zo snel in m'n tas vinden.. stond iemand te wachten, dus tas-met-fob maar weer achterin achter de stoel "gesmeten".. wilde na 10 minuten weggaan, wagen zat netjes dicht.. maar deurhandels reageerden niet meer...klaarblijkelijk kon de auto de fob niet meer vinden.. gelukkig maar paar km's van huis om reservesleutel te halen - maar weet nu waar ik volgende keer op moet letten -;)

Is mij ook een keer overkomen, zowel fob als telefoon in de auto achtergelaten (om te verhinderen dat kind 'er van door ging'). Terug bij de auto deuren dicht maar wat bleek met de fob in de auto gaat de achterklep gewoon open ;-)
 
Is mij ook een keer overkomen, zowel fob als telefoon in de auto achtergelaten (om te verhinderen dat kind 'er van door ging'). Terug bij de auto deuren dicht maar wat bleek met de fob in de auto gaat de achterklep gewoon open ;-)

de achterklep open, echt waar? de telefoon heeft mij al een paar keer gered. gisteren nog de fob laten vallen bij het instappen en kunnen wegrijden. melding "too far from keyfob" negeren natuurlijk, zal wel achterin liggen..

maar wat niet werkt is je partner redden van afstand in de parkeergarage zonder 3G bereik :cursing: reageert de S dan wel op een telefoon 3G hotspot in zulke gevallen? maak ik die toch maar eens aan.
 
Jawel, maar auto weigerde te ontwaken.. issue wat allandger speelt geloof ik, instellingen in de auto staan goed. In het al dan niet contact kunnen krijgen met de auto via de app heb ik nog geen patron kunnen herkennen. Maar goed - dan had ik het paswoord nog moeten weten..
Overigens ging ook de klep niet open.Gelukkig maar. We hebben nog geprobeerd de tas in beweging te krijgen door de auto heen/weer te duwen. Maar dan is 2000 Kg+ wel eg zwaar. -;)

Telefoon niet bij je?
 
Last edited: