Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De 100 is er!

This site may earn commission on affiliate links.
FB_IMG_1461644851861.jpg
 
Ik zou nog even afwachten. Nu staat er wel alleen 100% electric, maar met die geruchten over een grotere batterij, zou het me niet verbazen dat ze heel binnenkort een onderschrift toevoegen aan de afbeelding over een nieuwe batterij van 100 kWh.

Idd op de officiële Facebook pagina van tesla.
Misschien te snel geweest met re zeggen dat het over de 100 batterij gaat, maar dat was deze morgen vroeg mijn 1ste gedacht...
 
Ik denk het ook. Mogelijk ook een goed moment om dan een aankondiging te doen over een komende upgrade van de SuC's. Daar is het al tijd stil sinds de 135 Kw uitbreiding en ik kan me niet voorstellen dat die "tak" niet even hard bezig is met doorontwikkelen. Ik gok op een max van 170 Kw. In werkelijkheid dan iets van 150 Kw laden. Minstens even belangrijk is dat er per paar meer Kw's beschikbaar komen wat de positie van de tweede aankoppelaar wat gunstiger maakt. Als ik zie dat mijn 70D ook begint te laden met 116 Kw (net als mijn vorige 85) zal een hogere capaciteit van de SuC zeker voor de 90 en 100 versies tot aanzienlijk sneller laden leiden.