Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gezocht: zwarte Tesla voor photoshoot dinsdag 29-11 's middags

This site may earn commission on affiliate links.
Wij kregen een aanvraag voor een zwarte Model S voor een photoshoot in Rotterdam. Komende dinsdag, begin van de middag, voor een paar uurtjes. Wij hebben echter zelf geen zwarte S.

Iemand die zijn zwarte S tegen onze 75 (facelift) wil ruilen voor een dagje? Of iemand die in ruil hiervoor een middag met onze BMW i8 wil rijden? Of wil je gewoon een vergoeding? Dat kan ook. Bij interesse graag een berichtje sturen.
 
Wij kregen een aanvraag voor een zwarte Model S voor een photoshoot in Rotterdam. Komende dinsdag, begin van de middag, voor een paar uurtjes. Wij hebben echter zelf geen zwarte S.

Iemand die zijn zwarte S tegen onze 75 (facelift) wil ruilen voor een dagje? Of iemand die in ruil hiervoor een middag met onze BMW i8 wil rijden? Of wil je gewoon een vergoeding? Dat kan ook. Bij interesse graag een berichtje sturen.

Chris,

Ik moet dinsdagmiddag in Rotterdam zijn, ik weet niet waar jullie zitten, maar kan in principe tussen plm 13 en 16 uur van auto ruilen. Alleen... hij is wel aan een (hand-)wasbeurt toe, anders worden het geen fraaie foto's :oops:. Als je die kunt verzorgen, vind ik het een prima deal.

Ik hoor het wel, stuur even een PM voor precieze afspraken (als dit past).

Mvg Daan