Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Kwaliteit telefoon

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren heb ik vanuit mijn S gebeld naar een andere S, de kwaliteit van de het geluid was vreselijk. Ten eerste duurt het ongeveer 8 à 10 seconden voordat de gebelde jou hoort na totstandkoming van de verbinding.
Vervolgens konden we elkaar zeer slecht verstaan.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Die 8 à 10 seconden heb ik overigens ook bij een gesprek naar een gsm of vaste lijn
 
Last edited:
Gisteren heb ik vanuit mijn S gebeld naar een andere S, de kwaliteit van de het geluid was vreselijk. Ten eerste duurt het ongeveer 8 à 10 seconden voordat de gebelde jou hoort na totstandkoming van de verbinding.
Vervolgens konden we elkaar zeer slecht verstaan.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Die 8 à 10 seconden heb ik overigens ook bij een gesprek naar een gsm of vaste lijn

Ik heb dezelfde ervaring (niet van Tesla naar Tesla, maar bij alle gesprekken). Bij het opnemen moet ik 3x mijn naam noemen om vervolgens standaard aan de overkant van de lijn te horen HALLO. Vervolgens is de eerste zin die mijn gesprekspartner uitspreekt: Je bent heel moeilijk te verstaan. Pas wanneer ik langzaam schreeuwend het gesprek voortzet is er enige conversatie mogelijk. Ik ga hier de 31e naar laten kijken, wanneer ik een afspraak bij Tesla heb voor controle van enkele minpuntjes bij de aflevering!
 
Galaxy S4 hier.
Kristal helder geluid.

De mensen hebben het niet eens in de gaten dat ik vanuit de auto bel.

Een opmerking : Indien je het volume te hard zet, is er een kans dat de ontvanger zichzelf hoort in een echo omdat de mic het geluid van de boxen hoort.

Probeer meerdere keren te bellen, ik heb gemerkt dat er soms echt bagger slechte connecties worden gemaakt en dan is de kwaliteit ver zoek. Opnieuw bellen fixed dit probleem in het algemeen.