Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

MS75D 2018 - Enkele issues

This site may earn commission on affiliate links.
Hi all.

Na een goed half jaar rond rijden heb ik enkele kleine issues met mijn model s.

- tijdens het luisteren naar Apple Podcasts heb ik 2 issues:
1) na een tijdje pauzeert de aflevering. Wanneer ik dan op play druk is er geen geluid meer. Enige oplossing is even overschakelen naar andere input (Spotify bvb) en terug naar podcasts gaan.
2) het is niet mogelijk om afleveringen van wttaa af te spelen. Ze zijn grijs gemaakt en je kan niets afspelen.

- muziek op laag volume:
Stukken zonder lage tonen worden harder afgespeeld. Wanneer er terug lage tonen komen gaat het volume meteen naar beneden.

- sinds laatste update krijg ik meldingen dat mijn raam rechts achter nog open zou zijn terwijl dit niet het geval is.

- opladen met mobiele lader (mennekes) van 13a gaat max aan 12a. Heel soms lukt het aan 13 maar meteen erna limiteert de dagen naar 12a max.

- geen weergave van flitspalen en andere verkeersinfo die naar het schijnt toch zouden moeten aanwezig zijn sinds enkele updates geleden.

Ik zit op update 2024.8.9 met MCU2

Alle tips zijn welkom!
 
Een ongenummerd lijstje.

Misschien staat snelheidsgevoelige volume control aan. 12-13A hangt misschien ook af van het voltage dat je mobiele lader krijgt. De WTAA afleveringen ontbreken misschien rechten of zijn op een locatie die de player in je Tesla niet ondersteunt.
 
- sinds laatste update krijg ik meldingen dat mijn raam rechts achter nog open zou zijn terwijl dit niet het geval is.
Raam calibreren. Als ik mij goed herinner: Openen en nog 30 seconden blijven drukken op de knop als het raam al open is.
Raam sluiten en knop nog 30 seconden aanhouden nadat het raam gesloten is.
geen weergave van flitspalen en andere verkeersinfo die naar het schijnt toch zouden moeten aanwezig zijn sinds enkele updates geleden.
Daar heb je premium connectivity voor nodig
 
Raam calibreren. Als ik mij goed herinner: Openen en nog 30 seconden blijven drukken op de knop als het raam al open is.
Raam sluiten en knop nog 30 seconden aanhouden nadat het raam gesloten is.

Daar heb je premium connectivity voor nodig
Op mijn 2018 Model X ook geen flitspalen. Verwacht alleen Ryzen/Nieuwere autos?
 
Een ongenummerd lijstje.

Misschien staat snelheidsgevoelige volume
control aan.
Snelheid heeft geen invloed. Lijkt me eerder iets eq achtig maar kan het niet vinden

12-13A hangt misschien ook af van het voltage dat je mobiele lader krijgt.
Op de lader geeft hij 13a en het lukt ook sporadisch om aan 13a te laden…

De WTAA afleveringen ontbreken misschien rechten of zijn op een locatie die de player in je Tesla niet ondersteunt.
Vreemd. Alle andere Belgische podcasts werken gewoon. Het is enkel deze niet…
 
Flitspalen:
IMG_2877.jpeg
 
  • Informative
Reactions: Eriksc