Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Levertijd TWC

This site may earn commission on affiliate links.
Heeft iemand enig idee van de levertijd van een nieuwe TWC? Kan hem (uiteraard) wel bestellen via de website, maar staat niets over voorraad en/of levertijd (was toch leuk geweest als dat ding ook bij Coolblue aangeschaft kon worden).

In Groningen werd aangegeven dat zij helemaal geen accessoires op voorraad hebben (op de moerdoppen en kappen na dan)
 
Heeft iemand enig idee van de levertijd van een nieuwe TWC? Kan hem (uiteraard) wel bestellen via de website, maar staat niets over voorraad en/of levertijd (was toch leuk geweest als dat ding ook bij Coolblue aangeschaft kon worden).

In Groningen werd aangegeven dat zij helemaal geen accessoires op voorraad hebben (op de moerdoppen en kappen na dan)

Niet helemaal hetzelfde, maar mijn CHAdeMO adapter had ik na bestelling op de site binnen 24 uur in huis. Ging verbazingwekkend snel :) Ik neem aan dat Tilburg (waar ze vanuit verzenden) die dingen gewoon heeft liggen.
 
Na aanleiding van de berichten hier toch nog maar een keer gebeld met het servicecentrum. Hebben ze ze wel op voorraad... :confused:

Ook goed! :) Ben een beetje verwend bij Coolblue met de voorraad status denk ik... :rolleyes: