Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Meet Torque Alliance

This site may earn commission on affiliate links.
Beste TMC'ers,

It's been a while, hoe gaat het met leven?

We hadden een drukke februari met re-branding en de voorbereiding van de installatiedienst, hebben ook meer dan 30000 maskers gestuurd naar China om de mensen daar te helpen, de virus situatie ziet er niet erg goed uit in Europa op dit moment. Blijf gezond!

Terug naar de business, vandaag wil ik jullie ons nieuwe merk voorstellen: Torque Alliance (we zijn ook bezig met de EU-markering). Omdat een sterk Torque en acceleratie een van de belangrijkste kenmerken van EV is, beschouwen wij jullie, samen met andere EV-liefhebbers als een bijzondere groep, nou ja, met een ander, leuker woord - Alliance.

Onze missie is het leveren van (verkoop + installatie) betaalbare en eersteklas EV-accessoires voor de Europese landen. Onze visie is om leverancier te worden van de meeste productvarianten, niet alleen voor Tesla, maar ook voor andere EV-merken zoals VW, Nissan, Hyundai etc.

Het is dus tijd om afscheid te nemen van "Tesla-accessoires";)

Enkele highlights voor onze bedrijfsontwikkeling:
  1. We zijn nu niet alleen een webshop, de installatieservice is beschikbaar in onze werkplaats in Alphen, met zeer scherpe en redelijke prijzen! Dit zal handig zijn voor sommige producten zoals de elektrische achterklep.
  2. Voor zakelijke klanten kunt je nu gemakkelijk zonder BTW shoppen.
We hebben ook meer dan 15 nieuwe producten in onze webshop geïntroduceerd, ik noem hier een aantal zeer interessante producten:
Ik kijk er naar uit om je misschien in onze werkplaats te ontmoeten, stay tunned!

MvG
Yao Lee
 
Toch kon ik zoiets in het mandje doen en afrekenen met PayPal. Dus waar gaat het mis @Krisja??
Paypal heb ik niet, dus afrekenen met bankcontact en dan... wordt je terug naar de vorige pagina gestuurd en blijft de site laden... en laden... en laden.
Meerdere keren geprobeerd met steeds hetzelfde verhaal.
Dus, nog steeds geen deftige kofferverlichting (en enkele andere snuisterijen) 😆
 
Paypal heb ik niet, dus afrekenen met bankcontact en dan... wordt je terug naar de vorige pagina gestuurd en blijft de site laden... en laden... en laden.
Meerdere keren geprobeerd met steeds hetzelfde verhaal.
Dus, nog steeds geen deftige kofferverlichting (en enkele andere snuisterijen) 😆
Vervelend maar ik zou toch echt PayPal nemen. Kost niks en toch wel handig vaak, ook omdat je supersnel kunt uitchecken. Ik gebruik het enkele keren per jaar.
 
Paypal heb ik niet, dus afrekenen met bankcontact en dan... wordt je terug naar de vorige pagina gestuurd en blijft de site laden... en laden... en laden.
Meerdere keren geprobeerd met steeds hetzelfde verhaal.
Dus, nog steeds geen deftige kofferverlichting (en enkele andere snuisterijen) 😆
Heb je toevallig bnp Fortis als bank?
Zoja, ligt het kans groot op het kaart van bank (veel websites hebben last met nieuwe kaart van Fortis die me altijd terug stuurt en oneindig reload)
Want dan switch ik naar mijn ander bankkaart en werkt dan wel

Althans heb ik ook ooit iets gekocht van deze site en het werkt inderdaad makkelijk met Paypal