Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Supercharger meetings Nederland

This site may earn commission on affiliate links.
Beste forumleden,

We zijn verheugd om jullie uit te nodigen voor onze SuperCharger meeting op zondag 28 april 2024 bij Van der Valk Eindhoven Best! Hier zijn de belangrijke details:

• Locatie: Van der Valk Hotel Eindhoven Best
• Tijdstip: 12:00 - 16:00 uur

Dit evenement staat open voor alle Tesla-rijders en EV-enthousiastelingen, inclusief niet-Tesla-rijders die geïnteresseerd zijn in elektrische mobiliteit. Niemand wordt uitgesloten!

Wat kun je verwachten:

• Ontmoet andere EV-liefhebbers en deel ervaringen.
• Leer over nieuwe producten en diensten.
• Geniet van een informele en gezellige sfeer.

Ik neem zelf het prototype mee van de trekhaak kap voor de Model Y. 🎯

Heb je vragen of speciale verzoeken? Laat het ons weten in de thread. We hopen velen van jullie te zien bij deze speciale SuperCharger meeting!

Met vriendelijke groeten,

Nick-M
Tesla Owners Club Nederland
 
IMG_2988.jpeg
 
Jammer. Maar misschien staat er nog een Y waar ik iets kan vergelijken met mijn Y?

Ik kom wel even langs om mijn S3XY Buttons en Knob te showen, als iemand dat interessant vindt. Ik ben te herkennen aan de zwarte Model Y.

Oh, is dat niet genoeg? Hij heeft zwarte Ali wieldoppen.

Oh, ook niet genoeg? Het kenteken doet denken aan een historische Porsche.

Dat zou genoeg moeten zijn.
 
Jammer. Maar misschien staat er nog een Y waar ik iets kan vergelijken met mijn Y?

Ik kom wel even langs om mijn S3XY Buttons en Knob te showen, als iemand dat interessant vindt. Ik ben te herkennen aan de zwarte Model Y.

Oh, is dat niet genoeg? Hij heeft zwarte Ali wieldoppen.

Oh, ook niet genoeg? Het kenteken doet denken aan een historische Porsche.

Dat zou genoeg moeten zijn.
Is goed, dan kom ik even kijken!