Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 wasstraat

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben vandaag voor de eerste keer door de wasstraat geweest met mijn M3.
Het was een wasstraat bij een tankstation.
Dat ging niet goed.
Tot twee keer toe viel de wasstraat stil op het moment dat de drogers over het dak wilde gaan.
Ik heb het gevoel dat het glazen dak hier iets mee te maken heeft.
Omdat ik 1200 kilometer per week rij heb ik geen zin om met de hand te wassen.
Hoe is jullie ervaring met de M3 door de wasstraat.
 
Vanochtend nog door de Anac gehaald.
Gaat helemaal prima en hij wordt veel beter schoon dan als ik hem zelf was of in een wasbox.
Ook in 5 minuten klaar. :)

Dit is zo'n wasstraat met doeken in plaats van borstels (zou beter zijn voor de lak) en waar je doorheen getrokken worden. Wel handig als je even weet hoe je hem in de Neutraal krijgt (even de hendel omhoog duwen richting de achteruit, maar dan net niet zo ver doorduwen). En netjes blijven zitten, want als je de gordel los maakt of los komt uit de zitting kan de auto in de P-stand springen.
 
Vanochtend nog door de Anac gehaald.
Gaat helemaal prima en hij wordt veel beter schoon dan als ik hem zelf was of in een wasbox.
Ook in 5 minuten klaar. :)

Dit is zo'n wasstraat met doeken in plaats van borstels (zou beter zijn voor de lak) en waar je doorheen getrokken worden. Wel handig als je even weet hoe je hem in de Neutraal krijgt (even de hendel omhoog duwen richting de achteruit, maar dan net niet zo ver doorduwen). En netjes blijven zitten, want als je de gordel los maakt of los komt uit de zitting kan de auto in de P-stand springen.
Sinds woensdag ook een trotse bezitter M3 en zocht naar wassen in de wasstraat. Bedankt voor de bevestiging dat ANAC een goede is. Kwam ik met mijn vorige auto ook al maar vroeg mij af of deze ook geschikt is voor de M3.
 
  • Like
Reactions: Elja Trum