Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S kan nog amper over drempels

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn Model S heb ik een jaar lang prima gereden en bij drempels was het op standje normaal wel voorzichtig aan doen, maar dat was prima te doen. Sinds 2 weken heb ik al 3x gehad dat ik bij het nemen van een drempel deze raakte met de bodem van de wagen. Ik rij echt heel rustig over de drempel en de wagen staat in standje normaal.

Nu zat ik mij ineens te bedenken dat de auto een paar weken geleden voor service is weggeweest, waarbij ze ook het rammelen van de assen hebben aangepakt. In plaats van nieuwe assen zouden ze wat afstellen aan de wagen, waardoor het probleem minder zou worden. Ik begin te vermoeden dat ze de auto gewoon lager hebben gezet. Dit was bij SeC Duiven. Zijn er andere forumleden die dit euvel herkennen?

Ik heb liever die rammelende assen bij vol optrekken met volle bepakking (doe ik toch nooit), dan dat ik amper nog een drempel over kom.

PS: Ik probeer een afspraak in te plannen met service, maar ik kan weer alleen terecht bij SeCs in de VS? Andere ook dit probleem?
 
Last edited: