Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S op Stock

This site may earn commission on affiliate links.
Kreeg net een verrassende email binnen:

Beste meneer/mevrouw …

Onlangs heeft u interesse getoond om een Model S eigenaar te worden. Graag wil ik u laten weten dat wij momenteel bij wijze van uitzondering de kans hebben om Model S zonder levertijd aan te bieden.

Dit is een uitzondering en dus een uniek kans om zo snel mogelijk te genieten van alle voordelen die Model S te bieden heeft.

Er is beperkte voorraad dus als u geïnteresseerd bent in deze kans hoor ik dat graag zo snel mogelijk!

Met vriendelijke groet,
 
Cursus Nederlands voor de Brusselaars dan....

- Interesse toon je "in" niet "om"
- Model S, daar mist het lidwoord "de" of "een"
- uniek kans? Dachten ze aan Uniekaas?

Sowieso lopen de zinnen niet helemaal lekker.

Overigens is het niet moeilijk een mail te versturen "vanuit" Tesla zonder dat hij daadwerkelijk vanuit Tesla komt ;)

Anyway, ik heb er al een, dus waar hebben we het over ;)
 
Cursus Nederlands voor de Brusselaars dan....

- Interesse toon je "in" niet "om"
- Model S, daar mist het lidwoord "de" of "een"
- uniek kans? Dachten ze aan Uniekaas?

Sowieso lopen de zinnen niet helemaal lekker.

Overigens is het niet moeilijk een mail te versturen "vanuit" Tesla zonder dat hij daadwerkelijk vanuit Tesla komt ;)

Anyway, ik heb er al een, dus waar hebben we het over ;)

een tweede ? :tongue:
 
Vandaag Brussel aan de lijn gehad - blijkbaar hebben we ze een 40-50 tal auto's op stock (annulatie van orders etc..), grootste deel P85+ en full-options... Onmiddellijk leverbaar
Misschien heeft het ook wat te maken met het feit dat ze een aantal loaners per vestiging wilden hebben. Dit zouden full option versies zijn. Ik heb namelijk nog een aantal minor issues. Heb aangegeven dat het wel kan wachten totdat ik een keer een beurtje laat uitvoeren. Tesla drong erop aan hier toch eerder naar te kijken. Ik heb aangegeven geen interesse te hebben om tijdelijk weer in een nieuwe Mercedes te moeten rijden. Tenzij ik echt stil kom te staan. Zij gaven toen aan binnenkort een aantal loaners te krijgen waarna ze contact met me op zouden nemen. Mooiste is deze natuurlijk meteen te verkopen.
 
Ik vind dit toch vreemd. De productie zou de vraag niet aankunnen, blijft maar steeds terug komen op aandeelhoudersvergaderingen. Dus terwijl je wachtlijst steeds langer wordt (productie < vraag) ga je auto's produceren als voorraad?? Ik krijg meer het idee dat deze auto's als 'geproduceerd' dus als 'verkocht' worden opgenomen in de cijfers, zodat ze aan het einde van het kwartaal kunnen aangeven dat er een groeiende hoeveelheid auto's naar Europa is gegaan.

Overigens heb ik wel de indruk dat de vraag in NL en Belgie weer aantrekt na de ja/feb dip. Ook niet raar, de kopers van zes maanden vorig jaar waren feitelijk opgespaard in drie jaar tijd. Daarbij waren dat risico-nemende kopers, nog geen dealer in NL, geen superchargers, geen praktische ervaringen in NL met range. Nu dat allemaal wel ingevuld is, zal ook een wat breder publiek worden aangesproken denk ik.
 
Ik vind dit toch vreemd. De productie zou de vraag niet aankunnen, blijft maar steeds terug komen op aandeelhoudersvergaderingen. Dus terwijl je wachtlijst steeds langer wordt (productie < vraag) ga je auto's produceren als voorraad?? Ik krijg meer het idee dat deze auto's als 'geproduceerd' dus als 'verkocht' worden opgenomen in de cijfers, zodat ze aan het einde van het kwartaal kunnen aangeven dat er een groeiende hoeveelheid auto's naar Europa is gegaan.

Overigens heb ik wel de indruk dat de vraag in NL en Belgie weer aantrekt na de ja/feb dip. Ook niet raar, de kopers van zes maanden vorig jaar waren feitelijk opgespaard in drie jaar tijd. Daarbij waren dat risico-nemende kopers, nog geen dealer in NL, geen superchargers, geen praktische ervaringen in NL met range. Nu dat allemaal wel ingevuld is, zal ook een wat breder publiek worden aangesproken denk ik.
Tesla registreert een verkoop pas als de auto daadwerkelijk afgeleverd is. Niet als hij geproduceerd is. Als het niet om de loaners gaat zou het wellicht een gecancelde order van een leasemaatschappij kunnen zijn.
 
Cursus Nederlands voor de Brusselaars dan....

- Interesse toon je "in" niet "om"
- Model S, daar mist het lidwoord "de" of "een"
- uniek kans? Dachten ze aan Uniekaas?

Sowieso lopen de zinnen niet helemaal lekker.

Overigens is het niet moeilijk een mail te versturen "vanuit" Tesla zonder dat hij daadwerkelijk vanuit Tesla komt ;)

Anyway, ik heb er al een, dus waar hebben we het over ;)

Oh, heerlijk, een mede-taalpurist.
Ik denk alleen dat Model S onzijdig is, dus officiëel: de tesla model S, of : het model S.... :wink: (bedrijven mogen zowieso niet met een hoofdletter, ook al vinden ze zelf vaak van wel...)