Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S sleutel kwijt?

This site may earn commission on affiliate links.
Is iemand in de regio Breda misschien zijn sleutel van een model S kwijtgeraakt? Ik kreeg een gevonden sleutel in mijn handen gedrukt toen ik boodschappen deed. Andere mensen zien Tesla rijders blijkbaar als een soort cult...

Zou hem naar dichtstbijzijnde service center (Tilburg, Rotterdam?) brengen.
Daar kunnen ze de eigenaar wel traceren op basis van de keyfob ("sleutel").

Grote kans dat de eigenaar niet op dit forum zit.
 
Hallo ik weet dat het hier niet past maar mijn zus haar kind is een grote fan van tesla en zou graag een tesla sleutel hebben ik wil niet veel geld uitgeven aan dat maar waar zou ik dit kunnen kopen/krijgen. Of zou er iemand die een tesla heeft die kapot is de sleutel nog hebben dat ik het zou mogen of kopen??
 
Hallo ik weet dat het hier niet past maar mijn zus haar kind is een grote fan van tesla en zou graag een tesla sleutel hebben ik wil niet veel geld uitgeven aan dat maar waar zou ik dit kunnen kopen/krijgen. Of zou er iemand die een tesla heeft die kapot is de sleutel nog hebben dat ik het zou mogen of kopen??
Misschien iets voor het draadje "Tesla kwijt" ?;)
 
Hallo ik weet dat het hier niet past maar mijn zus haar kind is een grote fan van tesla en zou graag een tesla sleutel hebben ik wil niet veel geld uitgeven aan dat maar waar zou ik dit kunnen kopen/krijgen. Of zou er iemand die een tesla heeft die kapot is de sleutel nog hebben dat ik het zou mogen of kopen??
Je zou ook zoiets kunnen kopen bij AliExpress:
Black Car Silicone Key Cover Remote Fob Pocket For Tesla Model S Silicon Key Covers Case Holder 75D 90D P100D Keychain Styling-in Key Case for Car from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com | Alibaba Group
E92749CA-E3E9-4C83-97B0-18D5E8CF67E7.jpeg
 
Hallo ik weet dat het hier niet past maar mijn zus haar kind is een grote fan van tesla en zou graag een tesla sleutel hebben ik wil niet veel geld uitgeven aan dat maar waar zou ik dit kunnen kopen/krijgen. Of zou er iemand die een tesla heeft die kapot is de sleutel nog hebben dat ik het zou mogen of kopen??
Bij service centers hebben ze nog wel eens keyfobs liggen die niet meer werken, krijg je gratis mee is me verteld. Even bellen.