Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y - te laag volume microfoon

This site may earn commission on affiliate links.

jr_gn

Member
Supporting Member
Feb 1, 2023
238
326
Bruges, Belgium
Ik telefoon veel vanuit de wagen. Gisteren had ik 4 gesprekspartners die allen meldden dat m'n stem "van ver kwam". Ik heb nu een serviceticket aangemaakt nadat ik alle opties heb uitgetest, omdat ik er eerst van uitging dat dit een hardware probleem was (slechte microfoon). Vorige week - voor de laatste update - had ik dit issue niet.

Zijn er nog personen met dit probleem?

Kunnen handenvrij telefoneren vanuit te wagen is voor mij op z'n zachtst gezegd essentieel.
 
Ik telefoon veel vanuit de wagen. Gisteren had ik 4 gesprekspartners die allen meldden dat m'n stem "van ver kwam". Ik heb nu een serviceticket aangemaakt nadat ik alle opties heb uitgetest, omdat ik er eerst van uitging dat dit een hardware probleem was (slechte microfoon). Vorige week - voor de laatste update - had ik dit issue niet.

Zijn er nog personen met dit probleem?

Kunnen handenvrij telefoneren vanuit te wagen is voor mij op z'n zachtst gezegd essentieel.
Geen issues hier. Soft reset geprobeerd?

2 knopjes op het stuur ingedrukt houden tot je de T ziet.
 
Ik telefoon veel vanuit de wagen. Gisteren had ik 4 gesprekspartners die allen meldden dat m'n stem "van ver kwam". Ik heb nu een serviceticket aangemaakt nadat ik alle opties heb uitgetest, omdat ik er eerst van uitging dat dit een hardware probleem was (slechte microfoon). Vorige week - voor de laatste update - had ik dit issue niet.

Zijn er nog personen met dit probleem?

Kunnen handenvrij telefoneren vanuit te wagen is voor mij op z'n zachtst gezegd essentieel.
Ik heb weleens met mijn iPhone dat ik dan het idee heb dat de microfoon van mijn telefoon gebruikt wordt (ligt dan op de draadloze lader) vaak als ik dan wissel van Bluetooth naar luidspreker en terug naar Bluetooth is het opgelost.

Ik weet niet of het aan de auto ligt want het lijkt vooralsnog maar op 1 telefoon voor te komen (iPhone 11)
 
  • Helpful
Reactions: jr_gn