Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuwe power switch!???

This site may earn commission on affiliate links.
Ik probeer alles te lezen op het forum maar deze had ik even gemist....de e-mail was dus een verrassing.

Geachte heer P........,

Wij willen graag een afspraak met u plannen voor het vervangen van de powerswitch van het accupakket.
Hier is een verbeterde versie voor ontwikkelt, welke de levensduur van het accupakket bevorderd.
De vervanging neemt 1 dag in beslag.

Vervangend vervoer en/of haal-brengservice kan worden verzorgd door ons op de dag van reparatie.


Is iemand al geweest? Weet iemand wat het verschil in deze nieuwe switch is?

Ook bijzonder de uitnodiging komt vanuit Rotterdam terwijl ik normaliter naar DH ga.
 
Niet mee wachten, en niet meer hard op z'n staart trappen. Ik kan je vertellen hoe ongrappig het is om op de linkse baan te zitten, nog even te versnellen, en dan een klap te krijgen en binnen 300 m op de vluchtstrook moeten zien te komen (fuse eruit geklapt).
 
Prima dat ze je daar over benaderen en e.e.a. zo snel en efficiënt mogelijk voor je oplossen. Wel weer jammer van die twee Nederlandse taalfouten in één zin :crying:.
<grammar nazi>Ik wilde er net iets over zeggen, staat toch erg knullig... Ik stoor me verder ook over het te pas en te onpas gebruiken van het woordje 'welke'. Vervang dat toch gewoon door 'die'.</grammar nazi>
 
Nu je dit zo zegt - inderdaad was er begin 2014 een stroom classics die de vluchtstrook aandeden. Ik heb zelf nooit iets te horen gekregen over de vervanging in mijn classic van december 2013. Zouden ze dat vervangen tijdens een service beurt, en niet op de bon vermelden? Of heb ik gewoon nog recht op een ritje flatbed?
 
Ik heb het enige tijd geleden eens nagevraagd, en het blijkt dat mijn MS van eind november 2013 al af-fabriek de juiste powerswitch heeft.

Maak je geen illusies s-19110 is ook van nov 2013 en heeft ook al op flatbed gestaan en ikzelf (ook van nov.2013) nog niets van gehoord of naar gevraagd.
 
Niet mee wachten, en niet meer hard op z'n staart trappen. Ik kan je vertellen hoe ongrappig het is om op de linkse baan te zitten, nog even te versnellen, en dan een klap te krijgen en binnen 300 m op de vluchtstrook moeten zien te komen (fuse eruit geklapt).

Inderdaad! Gelukkig rolde ik gewoon een afrit op, carpool plek op en had niemand behalve ik het door.

Direct laten vervangen als ze het aanbieden iig.