Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Op reis naar Montenegro en Albanië.

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben een reis aan het plannen naar Montenegro en Albanië en zou dit eventueel met de Tesla model S doen in augustus. Aangezien er geen superchargers zijn van Tesla zelf vroeg ik mij af of ik een kleine stroomgroep kan meedoen om in nood te kunnen opladen. Heb al eens een stroomgroep getest maar dat was geen succes. Is er iemand die een oplossing weet? Of weet wat voorzieningen zijn in die regio??

Bij voorbaat dank
 
Waarom zou je in godsnaam een stroomgroep willen meenemen ? Er zijn overal stopcontacten, en als er een fabriek in de buurt is kan je zelfs met driefaze laden.
Zoek eens op TTT trip, of RRR trip : een notoir lid van dit forum is zelfs naar Turkije; en naar Oekraïne en Rusland gereden.

Maar ter zake : als je met een stroomgroep wil laden, moet je de neuter aan de aarding koppelen. Dan lukt het wel.
Getest door een ander forumlid die bewust de batterij wou leegrijden.
 
Idd, maar dan kan ik 's morgens met slechts 150km op de teller toch vertrekken zonder te weten wat mijn bestemming is en wanneer ik daar aankomen...
Heb twee kabels om op netstroom te laden. Een blauwe die je kan gebruiken zonder neuter en een gewone. Heb gehoord dat er aan sommige superchargers geen kabels voorzien zijn klopt dat? In dat geval moet ik nog een 3e kabel voorzien...
 
En jij hebt er heel wat gezien o_O
Vooral @E. Bear .
Die staat op 184 unieke.
Screenshot_20180501-104951.jpg
 
  • Like
Reactions: Xfrank