Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Openen met telefoon lukt niet meer

This site may earn commission on affiliate links.
Wat een privé vragen... Nee geloof niet dat dat uitmaakt als je de deur wilt opendoen. Ok met de telefoon in de hand wilde hij niet. Het lijkt toch iets incidenteels te zijn, gezien het beperkt aantal mensen met dit issue.
Nou, een beperkt aantal mensen valt wel tegen: Zowel ik (Motorola G60) als mijn zoon (Samsung S10) hebben er ALTIJD last van momenteel. Bij mijn vorige telefoon (Motorola X4) had ik er nooit last van (mijn zoon ook niet, had toen een S9 vlg mij). Mijn vrouw heeft er ook ook nooit last van (Samsung A52?). Mijn telefoon connect altijd en onmiddelijk met mijn Toyota CHR via bluetooth, dus aan de telefoon of zijn instellingen zelf ligt op zich niet.
 
Wat een privé vragen... Nee geloof niet dat dat uitmaakt als je de deur wilt opendoen. Ok met de telefoon in de hand wilde hij niet. Het lijkt toch iets incidenteels te zijn, gezien het beperkt aantal mensen met dit issue.
Ik weet niet of het wel of niet incidenteel is, maar zowel ik als mijn zoon hebben er last van in ons gezin. Zoon heeft Samsung S10, ik Motorola G60s / Android 11. Mijn vrouw heeft er nooit last van noch gehad (Samsung A52, voorheen S7). Vorige toestel deed het ook prima (Motorola X4/Android 10). Ook zoon's vorige toestel had nooit problemen ermee (S9). ik zal opties Corona-app verwijderen en fingerprint eens proberen (die had ik niet op mijn oude toestel). Uit en aanzetten van toestel en/of bluetooth en/of Tesla doet niets, helpt dus niet. Ook vliegtuigmodes aan en uitzetten helpt niet. Ik hou het toestel soms zelfs bij de sleutel NFC of het raam maar noppes. Ik heb het sinds 9 maanden opgegeven.
 
Ik weet niet of het wel of niet incidenteel is, maar zowel ik als mijn zoon hebben er last van in ons gezin. Zoon heeft Samsung S10, ik Motorola G60s / Android 11. Mijn vrouw heeft er nooit last van noch gehad (Samsung A52, voorheen S7). Vorige toestel deed het ook prima (Motorola X4/Android 10). Ook zoon's vorige toestel had nooit problemen ermee (S9). ik zal opties Corona-app verwijderen en fingerprint eens proberen (die had ik niet op mijn oude toestel). Uit en aanzetten van toestel en/of bluetooth en/of Tesla doet niets, helpt dus niet. Ook vliegtuigmodes aan en uitzetten helpt niet. Ik hou het toestel soms zelfs bij de sleutel NFC of het raam maar noppes. Ik heb het sinds 9 maanden opgegeven.
Wellicht gaat de app Tesla in slaap bij geen gebruik. Door de Tesla app icoon langer vast te houden. Kan er "App info" gekozen worden. Daar staat onder andere battery bij met deze keuze hier onder.
 

Attachments

  • Screenshot_20220817-214325.png
    Screenshot_20220817-214325.png
    164.4 KB · Views: 86
Even dit topic afstoffen.

Ik heb een iPhone had tot voor een aantal maanden geleden nooit problemen met het openen van de auto. Dat werkte jarenlang altijd vlekkeloos.

Maar sinds een paar maanden regelmatig niet. Ik moet dan lang wachten of mijn telefoon uit mijn broekzak halen of de app openen en soms zelfs via de app de auto ontgrendelen.

Nu zag ik zojuist dit bij de Tesla app releasenotes staan. Dit is er al een tijdje. En ik heb de app toegang gegeven tot deze activiteit. Misschien is dat de oorzaak. Dat de app geen beweging detecteert en daarom de auto niet laat openen.

IMG_4541.jpeg


Hebben meer mensen met een iPhone deze ervaring?

Ik deze functie uitschakelen en kijken of het een verbetering oplevert.
 
Even dit topic afstoffen.

Ik heb een iPhone had tot voor een aantal maanden geleden nooit problemen met het openen van de auto. Dat werkte jarenlang altijd vlekkeloos.

Maar sinds een paar maanden regelmatig niet. Ik moet dan lang wachten of mijn telefoon uit mijn broekzak halen of de app openen en soms zelfs via de app de auto ontgrendelen.

Nu zag ik zojuist dit bij de Tesla app releasenotes staan. Dit is er al een tijdje. En ik heb de app toegang gegeven tot deze activiteit. Misschien is dat de oorzaak. Dat de app geen beweging detecteert en daarom de auto niet laat openen.

View attachment 1014948

Hebben meer mensen met een iPhone deze ervaring?

Ik deze functie uitschakelen en kijken of het een verbetering oplevert.
Ik ervaar hetzelfde. Nooit problemen gehad tot ik die toestemming gegeven heb. Het is nu ook niet dat het vaak faalt, maar toch af en toe terwijl het ervoor nooit een probleem gaf.