Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Ruim drie weken parkeren Charles de Gaulle

This site may earn commission on affiliate links.
Met de zoekfunctie niets gevonden.

Komende zomervakantie vliegen wij vanaf Charles de Gaulle (Parijs). Mijn M3 moet dan ruim drie weken stilstaan. Weet iemand of er een mogelijkheid is om hem ergens te parkeren met opladen? Of zou hij het, zonder laden, drie weken volhouden?
De laatste supercharcher ligt ca. 25 km van het vliegveld. Ik zou hem daar dus nog helemaal vol kunnen gooien.
 
Met de zoekfunctie niets gevonden.

Komende zomervakantie vliegen wij vanaf Charles de Gaulle (Parijs). Mijn M3 moet dan ruim drie weken stilstaan. Weet iemand of er een mogelijkheid is om hem ergens te parkeren met opladen? Of zou hij het, zonder laden, drie weken volhouden?
De laatste supercharcher ligt ca. 25 km van het vliegveld. Ik zou hem daar dus nog helemaal vol kunnen gooien.
Als je hem helemaal vol weg zou het geen probleem moeten zijn.
Zorg dat je geen thirdparty apps hebt zoals Teslafi die de auto de hele tijd blijven pollen en ga vooral zelf ook niet de hele tijd op de app zitten kijken hoeveel SoC je nog hebt. Denk er ook aan Tesla uit de widgets op je iPhone te halen (zodat je ook niet op die manier per omgeluk de hele tijd contact zoekt).
 
  • Informative
Reactions: Geendiesel
Met de zoekfunctie niets gevonden.

Komende zomervakantie vliegen wij vanaf Charles de Gaulle (Parijs). Mijn M3 moet dan ruim drie weken stilstaan. Weet iemand of er een mogelijkheid is om hem ergens te parkeren met opladen? Of zou hij het, zonder laden, drie weken volhouden?
De laatste supercharcher ligt ca. 25 km van het vliegveld. Ik zou hem daar dus nog helemaal vol kunnen gooien.
Ik heb mijn M3 vorige maand zonder probleem 3 weken (binnen) geparkeerd op Schiphol. Actieradius nam maar 2-3 km per dag af!
 
Met de zoekfunctie niets gevonden.

Komende zomervakantie vliegen wij vanaf Charles de Gaulle (Parijs). Mijn M3 moet dan ruim drie weken stilstaan. Weet iemand of er een mogelijkheid is om hem ergens te parkeren met opladen? Of zou hij het, zonder laden, drie weken volhouden?
De laatste supercharcher ligt ca. 25 km van het vliegveld. Ik zou hem daar dus nog helemaal vol kunnen gooien.

Ik heb dat een tijdje terug uitgezocht. Er zijn een paar hotels met parkeeraraangmenten en nekel van hen bieden ook laadmogelijkheden aan. Ik ben even kwijt welke.Mijn geplande reis via CDG loopt is vernaderd naar Schiphol. Ik parkeer daar altijd bij P6 valet parking, nu voor het eerst met een Tesla. Iemand ervaring met De P6 Valet parking en laden?
 
[QUOTE="yuri75, Iemand ervaring met De P6 Valet parking en laden?[/QUOTE]

Daar laden ze hem gewoon voor je op een dag voordat je hem komt halen, ze vragen om de laadpas en kabel klaar te leggen in de auto. Ze hebben volgens mij veel ervaring met Tesla.