Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Scherm model 3

This site may earn commission on affiliate links.
E09B5BA3-D7A2-4F8B-9B85-E296E4162A61.jpeg
C6C18D3B-4A4A-4949-9FF7-5A447C6242B1.jpeg
E09B5BA3-D7A2-4F8B-9B85-E296E4162A61.jpeg
beste allen,

Ergens heb ik dit eerder gelezen.
Tesla ontkracht mijn verhaal en ik zou nummer 1 zijn.

Maar onderweg heb ik mijn airco aan willen zetten. Gevolg een barst in het scherm.

Dus helaas de auto af gesleept was niet meer mee te beginnen temp stond op hoog door de barst scherm ging ook niet meer uit na afsluiten auto.

Wel goed geholpen maar hopelijk duurt het niet lang. Al ben ik daar wel bang voor.

Leen auto een Opel Astra ......

Hopelijk is ie snel klaar.

Gr Eric
 
Scherm wisselen zal denk ik niet al te lang duren. Veel meer dan dat is er niet kapot. En het zou kunnen dat het glas in je scherm wellicht onder spanning stond, en door het temperatuurverschil is geknapt.

Als er geen ster in zit, hoe zal Tesla je barst dan verklaren?
 
Scherm wisselen zal denk ik niet al te lang duren. Veel meer dan dat is er niet kapot. En het zou kunnen dat het glas in je scherm wellicht onder spanning stond, en door het temperatuurverschil is geknapt.

Als er geen ster in zit, hoe zal Tesla je barst dan verklaren?

Heen idee inmiddels gehoord garantie.

Wanneer ie klaar is men heeft geen ideee ,?
 
Dat scherm moet onder spanning gestaan hebben volgens mij.
Je krijgt echt niet zomaar een barst van een beetje koude lucht ook al doet carglass je graag anders geloven.

Uiteraard is dit garantie als je ze er van kan overtuigen dat je het niet zelf gedaan hebt.
Ben benieuwd hoe lang het duurt maar het vervangen zelf is nog geen uurtje werk.