Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Speelgoedauto Tesla?

This site may earn commission on affiliate links.
21199809_10155790925187873_2363369683890391517_o.jpg


Aanmelden bij Mark via Facebook: Log into Facebook | Facebook
Jammer dat het zo ver is voor ons, anders waren we er zeker bij.
 
hoi dames en heren

ik heb ook een mooie radio-flyer mogen ontvangen na 1 referall!

deze ga ik doneren aan villa pardoes Villa Pardoes mocht er iemand mee willen doen is dat welkom dan is de inteken lijst om in een tesla te rijden niet te lang voor de kinderen. of kunnen ze tegen elkaar racen :)

je kan me een pm sturen mocht je hem ook af willen staan

alvast bedankt

jeroen
 
  • Love
Reactions: vdvoorde
Weet iemand wat het bereik is van dat ding? Ik loop graag een rondje maar wil niet tegen het punt aankomen dat die stil valt en ik dat ding mag gaan dragen.
Mja dat hangt sterk van de buitentemperatuur en het gewicht van de voet van de bestuurder af. Regen, wind en helling hebben ook veel invloed.
NEDEC bereik zou op iets van 5 uur liggen, maar hou in werkelijkheid maar aan dat je tussen de 2,5 en 3,5 uur kunt rijden alvorens te moeten laden.
Tegen die tijd is de luier of blaas toch wel vol dus een probleem hoeft dat niet te zijn. Met de meegeleverde supercharger laad je in een half uur tot 70% (35% in werkelijkheid) bij en in 3 uur helemaal vol.
:D:D:D
 
Mja dat hangt sterk van de buitentemperatuur en het gewicht van de voet van de bestuurder af. Regen, wind en helling hebben ook veel invloed.
NEDEC bereik zou op iets van 5 uur liggen, maar hou in werkelijkheid maar aan dat je tussen de 2,5 en 3,5 uur kunt rijden alvorens te moeten laden.
Tegen die tijd is de luier of blaas toch wel vol dus een probleem hoeft dat niet te zijn. Met de meegeleverde supercharger laad je in een half uur tot 70% (35% in werkelijkheid) bij en in 3 uur helemaal vol.
:D:D:D
Dat is best nog aardig lang! Volgens mij lukt dat niet met menig ander oplaadbare autotje.
 
Mja dat hangt sterk van de buitentemperatuur en het gewicht van de voet van de bestuurder af. Regen, wind en helling hebben ook veel invloed.
NEDEC bereik zou op iets van 5 uur liggen, maar hou in werkelijkheid maar aan dat je tussen de 2,5 en 3,5 uur kunt rijden alvorens te moeten laden.
Tegen die tijd is de luier of blaas toch wel vol dus een probleem hoeft dat niet te zijn. Met de meegeleverde supercharger laad je in een half uur tot 70% (35% in werkelijkheid) bij en in 3 uur helemaal vol.
:D:D:D

Zou willen dat de volwassen variant dat zou halen:confused:
 
Weet iemand of er ook een winkel is in NL waar ze Matchbox Tesla models verkopen? Het aanbod op Amazon is niet echt groot en we hebben vorig jaar 3 maanden moeten wachten op een speelgoed model X voor mijn zoontje via Amazon gekocht.. Hij is nu bijna 7 dus helaas te groot voor bijv. de Model Y die ze op de tesla.com verkopen.
Alvast bedankt!
 
Weet iemand of er ook een winkel is in NL waar ze Matchbox Tesla models verkopen? Het aanbod op Amazon is niet echt groot en we hebben vorig jaar 3 maanden moeten wachten op een speelgoed model X voor mijn zoontje via Amazon gekocht.. Hij is nu bijna 7 dus helaas te groot voor bijv. de Model Y die ze op de tesla.com verkopen.
Alvast bedankt!
Deze is tot 8 jaar.
 
Deze is tot 8 jaar.
Dankjewel Frank, ben nu echt op zoek naar schaal model van de X, Semi, 3 en Y. (betaalbaar)
Mijn zoon is alweer 1.37mtr en 32kg dus zelfs als hij nog zou passen dan zou het voor een hele korte duur zijn.