Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spotify werkt niet

This site may earn commission on affiliate links.
Zijn er meer waarbij Spotify niet werkt of eerst niet werkte?
Bij de eerste update van Spotify werkte alles prima, ik had mijn eigen account eraan gekoppeld.
Enkele dagen later kwam er weer een update en na deze update krijg ik Spotify niet meer werkend.
Al diverse keren met het service center aan de telefoon gezeten maar ook zij hebben de oplsossing nog niet.

Heeft iemand dit ook ( gehad)?
En weet iemand de oplossing?:confused:
 
Heb er vandaag ook eens een belletje aan gewaagd en kreeg te horen dat ze er mee bezig zijn en het hoogstens /teslatimeon "een paar dagen" /teslatimeoff zou duren. Vervolgens maar met mijn privé spotifyaccount ingelogd...werkt vlekkeloos nu.
 
Ik gebruik mijn eigen account en heb de afgelopen dagen regelmatig terug het inlog scherm gekregen terwijl ik niet uitgelogged was of een update had gedaan.

Na vijf keer inloggen lukt het dan, soms is een reset nodig.

En gisteren kreeg ik dan weer tien meldingen in Facebook dat mijn Spotify gebruikt werd in Birmingham UK, vroeger kreeg ik die melding uit Madrid omdat er een Spaanse sim kaart in de auto zat. Maar dat zou nu een Belgische moeten zijn en nu plots begin ik weer zulke meldingen te krijgen.