You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En onthoud: weinig dingen zijn zó leuk als het bestellen van een nieuwe TeslaJe kan nog vandaag en morgen een nieuwe bestellen.
Dan heb je dit probleem niet
Daar lijkt het wel op hè? Mensen die nabij een SuC wonen lijken er "mee weg te komen" om daar elke dag even te stekkeren ipv dat thuis te doen.Dus dat verhaal over niet lokaal gratis laden etc is helemaal van de baan?
Zal wel een bugje zijn maar ik mis Zweden nog in de lijst.Prijs voor supercharging boven het vrije deel van 400kWh/jaar in NL & FR is 20 ct/kWh, B 23 ct (voor auto's besteld na 15 jan '17)
Duitsland is best prijzig:
0.34 € per minute for tier 2
0.17 € per minute for tier 1
Supercharging
Zal wel een bugje zijn maar ik mis Zweden nog in de lijst.
En wat ik wel een beetje nep vind is dat die 400kWh (of het restant) na een jaar vervalt als je die niet gebruikt. Dat zijn telco praktijken.
Ik heb net op de knop gedrukt, maar krijg nog geen tintelende gevoelens. Zal wel bij het ophalen rond mei zijn.En onthoud: weinig dingen zijn zó leuk als het bestellen van een nieuwe Tesla
Volgens mij klopt die berekening niet helemaal. Zodra je onder de 60 kW uitkomt halveert het bedrag.
Ik ben bekend met de termen60 kW is het laadvermogen ( hoe snel je de batterij vol hebt)
60 kWh is de laadcapaciteit van de batterij
Dus als je laadvermoge onder de 60kW komt ( ergens voorbij de 80% over het algemeen, maar dit zou ik mis kunnen hebben) ga je per minuut de helft minder betalen.
60 kW is het laadvermogen ( hoe snel je de batterij vol hebt)
60 kWh is de laadcapaciteit van de batterij
Dus als je laadvermoge onder de 60kW komt ( ergens voorbij de 80% over het algemeen, maar dit zou ik mis kunnen hebben) ga je per minuut de helft minder betalen.
Bedoel je niet 64 kWh ipv 64 kW, voor de 80% SoC ?
Zet meteen een benchmark voor Fastned.
Leuk business model voor Tesla, met veel potentie in geval van verdere expansie ook richting andere merken.
Volgens mij dekken ze hiermee alleen de stroomkosten af en zitten de kosten voor aanleg en onderhoud nog steeds in de wagen verrekent. Dan wordt het toch lastig voor derde partijen om daarmee te concurreren.
Ik heb net op de knop gedrukt, maar krijg nog geen tintelende gevoelens. Zal wel bij het ophalen rond mei zijn.
Wordt dan de derde Tesla dus ze zullen wel raar staan te kijken.
Nee, het bestelmoment is bepalend, tenzij je niet kiest voor de snelst mogelijke levering maar bewust een afleverdatum na 1 april kiest.Als het werkelijk mei ophalen is, dan zal je met die auto ook moeten betalen voor je superchargen.
Er is ergens wel uitgesproken, dat het moment van bestellen doorslaggevend is (uiterlijk 15 januari intussen) zolang de klant tenminste niet om uitgestelde levering vraagt. Dus als je vandaag bestelt, maar zelf aangeeft pas in juni te willen ontvangen, dan is het 400kWh/jaar, maar als Tesla aangeeft pas in juni te kunnen leveren, dan onbeperkt.Als het werkelijk mei ophalen is, dan zal je met die auto ook moeten betalen voor je superchargen.
Denk dat ze bij Fastned wel blij zijn. In plaats van gratis en onbeperkt concurreren ze nu tegen een normalere concurrent.
Nee, het bestelmoment is bepalend, tenzij je niet kiest voor de snelst mogelijke levering maar bewust een afleverdatum na 1 april kiest.
Dit is niet correct. Zolang ik kies voor "snelst mogelijke levering" blijft het aanbod actief heb ik bevestigd gekregen.Als het werkelijk mei ophalen is, dan zal je met die auto ook moeten betalen voor je superchargen..