TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Teslastand op Exact Live woensdag 8 november

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by pvkeep, Nov 8, 2016.

1. pvkeep

pvkeep Paul van Keep

Gaat er morgen nog iemand naar Exact Live in de Jaarbeurs? Er is blijkbaar een Tesla stand. Ik zal waarschijnlijk daar 's middags in de buurt rondhangen.

2. pvkeep

pvkeep Paul van Keep

Dat moet natuurlijk 9 november zijn. Geen idee hoe ik de titel van een draadje zou kunnen verbeteren

3. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

een PM naar Widodh. Die kan dat. Maar het lijkt me niet levensnoodzakelijk.

• Informative x 1
  4. Peters25

Peters25 Member

Ben er ook bij. Zie in het programma dat Country director Tesla Nederland, Kim Liebregts en ook Maarten Steinbuch sprekers zijn. Ben benieuwd.

5. pvkeep

pvkeep Paul van Keep

Gezellig. Ik zal waarschijnlijk bij Silver Solutions te vinden zijn, naast Tesla schijnbaar. Kom even hallo zeggen.

6. pvkeep

pvkeep Paul van Keep

Het was vandaag de hele dag bijzonder druk op de Tesla stand. Ik had kaartjes met mijn discount url (of die van e-rally) moeten maken en uitdelen.

7. Peters25

Peters25 Member

Inderdaad veel belangstelling voor de twee Tesla's die opgesteld stonden.
    Het verhaal van de Tesla directeur bevatte (voor mij) geen nieuws. Maar dat is logisch als je dit forum volgt.

Maarten Steinbuch vertelde een mooi verhaal over de exponentiële groei van rekenkracht en kunstmatige intelligentie, autonoom voetballende robots, de toepassing van robots in de chirurgie en natuurlijk de toekomst van elektrisch rijden. Heb dit wel eens eerder voorbij zien komen in presenaties van hem maar toch zeer de moeite waard.

@pvkeep: ben nog langs geweest maar je was denk ik even niet op je plek. Volgende keer beter.

Share This Page