Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Toch betalen voor gratis supercharging

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb een rekening van Tesla gekregen voor het gebruik van een supercharger. Echter heb ik volgens de Tesla app nog zeker tot einde zomer recht op 7000+ KM gratis supercharging. Tot mijn (positieve) verbazing heb ik geen draadje gevonden op dit forum waarin dit issue eerder is besproken. Ik heb dit zojuist gemeld via de mail bij Tesla maar ik begrijp dat je daar weinig van hoeft te verwachten. Heeft iemand ervaring met dit probleem en welke stappen heb je ondernomen om dit te laten corrigeren?
 
Ik heb een rekening van Tesla gekregen voor het gebruik van een supercharger. Echter heb ik volgens de Tesla app nog zeker tot einde zomer recht op 7000+ KM gratis supercharging. Tot mijn (positieve) verbazing heb ik geen draadje gevonden op dit forum waarin dit issue eerder is besproken. Ik heb dit zojuist gemeld via de mail bij Tesla maar ik begrijp dat je daar weinig van hoeft te verwachten. Heeft iemand ervaring met dit probleem en welke stappen heb je ondernomen om dit te laten corrigeren?

Als je even zoekt op "gratis" op dit forum kom je onder andere deze draadjes tegen:


Gratis SuperChargen is niet gratis!

Supercharge gratis, of toch niet...

...
 
  • Informative
Reactions: Dan84
Ik zag het toevallig vandaag ook. Heb alleen maar 1500 gratis km van één referral. Tussen een lijst met gratis laadbeurten staat er onverwachts ééntje tussen waar ik wel moest betalen ...

upload_2020-5-24_19-14-11.png
 
  • Informative
Reactions: Dan84