TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Type 2 - Type 3C kabel

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by yun, Jun 25, 2014.

1. yun

yun Member

As. vrijdag moet ik en 4 reisgenoten afreizen naar Macon in Frankrijk (Net boven Lyon). Ik wilde dat doen door gebruik te maken van de Supercharger in Oosterhout en verder opladen bij de Ikea in Reims en dan door te rijden richting Macon. Het moet denk ik net aan lukken allemaal als ik rustig rijd. Alleen het probleem is de auto weer vol te krijgen in Macon aangezien ze volgens Chargemap alleen maar type 3C opladers hebben staan. Mijn vraag dus of iemand een type 2 naar type 3C te leen/huur heeft voor de 27e t/m 29e. Het is allemaal kortdag maar ik zou die persoon erg dankbaar zijn! En natuurlijk neem ik dan een lekker wijntje mee van de streek :smile:

2. Edi99

Edi99 Egbert Dijkstra

Tuurlijk - stuur even PM dan kunnen we wat afspreken.

3. AlexT

AlexT Member

Goed bezig! De mijne is in gebruik tot eind augustus, maar daarna weer bsb voor uitleen.

4. yun

yun Member

PM verstuurd!

5. pvh

pvh Active Member

Vandaag ook mijn type 2- 3C binnen! 5 meter. Ben van plan laatste week Augustus naar Frankrijk te gaan voor 10 dagen oid. Ook omgeving Rotterdam (Spijkenisse)

6. FlaSmu

FlaSmu Member

ook wij gaan via Frankrijk naar Spanje

Wil van 9 tm 24 augustus gaan, en vraag me af of ik van iemand de type 2-3c zou kunnen lenen/huren vd periode.
    Kunnen jullie ook laadpassen adviseren voor in frankrijk? ik heb vanuit t werk newmotion pas

7. philjak

philjak New Member

lenen is een oplossing, maar........

Weet iemand waar je zo'n 2 naar 3C kunt aanschaffen. Op internet niet kunnen vinden!

8. kbekaert

kbekaert EU P360 vin 17969

9. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

Tesla Store in Tilburg!

Share This Page