Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Voyage électrique au Bout du Monde

This site may earn commission on affiliate links.
Geweldig verhaal, nog een paar en we kunnen een bundel uitgeven:smile:.

Die bij Senlis ben ik ook al een paar keer tegengekomen. In Sollentuna, Zweden stond er ook één. Moeten we eigenlijk blij mee zijn want hoe meer taxi's er elektrisch zijn des te beter voor t milieu..
 
Geweldig verhaal, nog een paar en we kunnen een bundel uitgeven:smile:.

Die bij Senlis ben ik ook al een paar keer tegengekomen. In Sollentuna, Zweden stond er ook één. Moeten we eigenlijk blij mee zijn want hoe meer taxi's er elektrisch zijn des te beter voor t milieu..

Dank je. Zolang er maar één taxi staat en de tweede stall vrij is hoor je mij niet mopperen.
 
Uw verhaal doet me watertanden...

Inleiding

Van woensdag 13 t/m zondag 17 januari heb ik met een groep vrienden (geen echte vrienden natuurlijk, we hockeyen toevallig samen) een wijnreis gehouden in de zuidelijke Bourgogne. Ik heb daar een vakantiehuis, gelegen aan de Route du Bout du Monde, vandaar de titel van dit verhaal. Met drie man uit de groep hebben we de reis ondernomen in mijn splinternieuwe Tesla, de Red Horse. We zijn heen- en teruggereden, maar dat ging niet zonder slag of stoot. Lees hieronder het relaas van een bewogen reis.

http://1drv.ms/1SrSevv
 

Inleiding

Van woensdag 13 t/m zondag 17 januari heb ik met een groep vrienden (geen echte vrienden natuurlijk, we hockeyen toevallig samen) een wijnreis gehouden in de zuidelijke Bourgogne. Ik heb daar een vakantiehuis, gelegen aan de Route du Bout du Monde, vandaar de titel van dit verhaal. Met drie man uit de groep hebben we de reis ondernomen in mijn splinternieuwe Tesla, de Red Horse. We zijn heen- en teruggereden, maar dat ging niet zonder slag of stoot. Lees hieronder het relaas van een bewogen reis.

http://1drv.ms/1SrSevv

Mooi verhaal en inderdaad, de snelheid is bepalend. Niet direct op 138 km/uur zetten maar gaan rijden op het bolletje en de lijn en dan vanzelf snelheid opvoeren zodat je ofwel op het lijntje blijft ofwel het lijntje naar beneden buigt tot aanvaardbaar restpercentage (ik houd 5% aan, maar ben wat voorzichtig) en dan strak het lijntje aanhouden. Dan zul je verbaasd zijn hoe snel je op het eind nog kunt rijden.

Maar altijd mooi om de verhalen te lezen. In de zomer ziet het er trouwens heel anders uit (verbruik met name) maar de buitenwereld is ook wat groener.
 
:smile: :biggrin: Leuk verhaal en bovendien leerrijk :crying: voor iemand die nog enkele weken moet wachten op de levering van de S
(om dan ongetwijfeld geconfronteerd te worden met soortgelijke gebeurtenissen) :scared:


Inleiding

Van woensdag 13 t/m zondag 17 januari heb ik met een groep vrienden (geen echte vrienden natuurlijk, we hockeyen toevallig samen) een wijnreis gehouden in de zuidelijke Bourgogne. Ik heb daar een vakantiehuis, gelegen aan de Route du Bout du Monde, vandaar de titel van dit verhaal. Met drie man uit de groep hebben we de reis ondernomen in mijn splinternieuwe Tesla, de Red Horse. We zijn heen- en teruggereden, maar dat ging niet zonder slag of stoot. Lees hieronder het relaas van een bewogen reis.

http://1drv.ms/1SrSevv
 
:smile: :biggrin: Leuk verhaal en bovendien leerrijk :crying: voor iemand die nog enkele weken moet wachten op de levering van de S
(om dan ongetwijfeld geconfronteerd te worden met soortgelijke gebeurtenissen) :scared:

Ik heb nergens het gevoel gehad dat ik echt in de problemen zou komen. Je hebt met de keuze van route en snelheid meestal genoeg ruimte om te komen waar je moet zijn.