TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

wat was jullie beste argument als iemand vraagt WHY??? op zoek naar de 10 leukste ;-)

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by sander kemper, Jan 13, 2016.

1. sander kemper

sander kemper Member

Hoe vaak is je al niet de vraag gesteld waarom in godsnaam een Tesla. Tja wij weten het allemaal wel denk ik, maar veel van onze persoonlijke argumenten zoals

vette bak, sprintkanon, driving the future, zijn nou niet direct antwoorden waarmee we onze gesprekspartner van dat moment mee gaan overtuigen van onze buitengewoon

verstandige keuze.

Ben Benieuwd.

groet Sander en eind februari weet ik het eindelijk zeker dat al mijn argumenten (onderbuik gevoel was volgens mij de meest doorslaggevende :biggrin::biggrin::biggrin:) mijn verstandige keuze onderbouwen.

2. BobbyKings

BobbyKings Silver

Ik had vroeger ook een typemachine, tegenwoordig een laserprinter

3. PimEffting

PimEffting Member

Ik zeg altijd: omdat het kan.
    En daarna dat het (na aanschaf :redface:) de goedkoopste auto is die ik ooit heb gereden.

4. CO2CLEAN

CO2CLEAN Olivier Willemsen

Een van de snelste/schoonste/veiligste/stilste auto's van dit moment, die gemaakt is voor iedereen die toekomstgericht is?

5. S-19910

S-19910 Driving Model-S #19910

zijn er dan nog andere ?

oh, je bedoelt die uit een vorige eeuw ?

6. BobbyKings

BobbyKings Silver

Waarom ik een Tesla Model S rij?
    Nou gewoon, een Model S

is veiliger dan een Volvo,
    is ruimer dan een Mercedes S en een Volvo,
    is stiller dan een Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo,
    accelereert sneller dan een Porsche Panamera en Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo,
    heeft een betere tractie dan een Audi Quattro en Porsche Panamera en Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo,
    heeft meer bekijks dan een BMW M (any number) en een Audi Quattro en Porsche Panamera en Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo,
    blijft beter tussen de lijnen dan een vrachtwagen en een BMW M (any number) en een Audi Quattro en Porsche Panamera en Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo,
    verbetert sneller (en makkelijker) dan een Volkswagen TDI en een vrachtwagen en een BMW M (any number) en een Audi Quattro en Porsche Panamera en Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo,
    is beter voor het milieu dan een Vespa en een Volkswagen TDI en een vrachtwagen en een BMW M (any number) en een Audi Quattro en Porsche Panamera en Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo,
    gaat langer mee (1 million mile) dan een Toyota en een Vespa en een Volkswagen TDI en een vrachtwagen en een BMW M (any number) en een Audi Quattro en Porsche Panamera en Rolls Royce en een Mercedes S en een Volvo.

7. sander kemper

sander kemper Member

HAHA Pim, toen ik mijn MS bestelde was net die reclame van .... (geen idee welke mobiele aanbieder) maar daarin was het credo ook NIET OMDAT HET MOET, MAAR OMDAT HET KAN

die heb ik inderdaad ook veel gebruikt.

8. Carl Leermakers

Schitterend, BobbyKings! Je laatste zin (1,6Mkm) lijkt me nog niet wetenschappelijk bewezen (time will tell!), maar je argumentatie is geweldig goed geschreven!

9. CO2CLEAN

CO2CLEAN Olivier Willemsen

Daar wil Tesla uiteindelijk naar toewerken, maar ze zijn er nog niet. Desalniettemin is het een prachtige opsomming van redenen om voor de Tesla Model S/X te kiezen.

10. Energie Gratiz

Energie Gratiz Active Member

Omdat ik zoveel kilometers rijd... en ik de brandstofkosten daarvoor te hoog vond.
    En ook omdat ik "de wereld" wil laten zien dat een elektrische auto gewoon geschikt is als je kilometervreter bent.

11. Edi99

Edi99 Egbert Dijkstra

Omdat ik las dat Musk een E-Type heeft (of had toen ik mijn S bestelde) en ik toen begreep dat hij de juiste smaak heeft !

12. ErnstT

ErnstT Active Member

waarom niet?

13. HWS

HWS Speedjunkie

Nadat we een stukkie gereden hebben is die vraag beantwoord:biggrin:.

14. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

vergeet alles wat je weet over auto's, dit is autorijden 2.0

en

Er is maar één probleem om deze auto te rijden... er is geen weg terug

15. Janwillem

Janwillem Member

Ik vertel er vaak bij dat we hebben uitgerekend dat 9 jaar Tesla rijden (eerste jaren zakelijk en dan privé) 700 euro goedkoper is dan dan 9 jaar een Ford Fiesta (privé) rijden. Dan heb ik meestal geen extra argumenten nodig.

Typemachine t.o.v. laserprinter klinkt nog niet heel modern, die is er al te lang. Misschien een telegram sturen ten opzichte van een what's-appje?

16. jappie911

jappie911 Member

Nokia 6310 of een Iphone..

Ja, je moet inderdaad vaak laden.. En daar even rekening mee houden..

Maar zou je echt terug willen ?

17. Ivo-G

Ivo-G Member

Ik zeg ook altijd eerst "Omdat het kan, YOLO!", en volg daarna eerst met 1 argument toegespitst op de vraagsteller, om hem/haar vervolgens te bedelven met alle andere redenen / argumenten die ik ken. Tegen die tijd zijn ze of overtuigd of weggelopen! :biggrin:
    Maar alleen als degene die de vraag stelt mijn tijd en aandacht echt waard zijn, want anders zou het mij aan mijn achterste roesten wat een ander denkt, IK ben happy met MIJN keuze, "Haters gonna Hate, so shake it off!" :cool:

18. skreet

skreet Member

toen ik 12 was, deed ik (zoals misschien wel vele jongetjes) zelf auto's ontwerpen en uittekenen op papier. Ik had één megafantasie van welke auto (met allerlei snufjes) ik later ("als ik groot was") zelf zou ontwerpen en laten bouwen en toen ik de Tesla zag, moest ik vaststellen dat Elon Musk dat al voor mij gedaan had. Echt waar, toen ik de Tesla in het echt zag, had ik direct van "dat is 'em, zo had ik hem mij voor de geest toen ik 12 was "

19. PimEffting

PimEffting Member

You go girl! :biggrin:

20. Rick A.

Rick A. Member

Wel apart, slechts 2 personen in mijn omgeving weten dat ik een Tesla besteld heb. "Waarom een Tesla?" vragen ze niet.
    De enige vraag die beide afzonderlijk van elkaar stelde is: Waarom heb je geen P besteld?

Share This Page