Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

wat was jullie beste argument als iemand vraagt WHY??? op zoek naar de 10 leukste ;-)

This site may earn commission on affiliate links.
Wel apart, slechts 2 personen in mijn omgeving weten dat ik een Tesla besteld heb. "Waarom een Tesla?" vragen ze niet.
De enige vraag die beide afzonderlijk van elkaar stelde is: Waarom heb je geen P besteld?

Rick, tja waarom niet :rolleyes: Ikzelf vond het de investering niet waard voor 1,2 seconden want meer voordelen kon ik niet bedenken.

- - - Updated - - -

wel een lego versie overigens ;-)

Omdat er een "Insane Mode" op zit.

Omdat de "Millenium Falcon" nog niet leverbaar is.... :tongue:
 
FARC ! "Ferrari, Audi, Rolls, and Camionette" (Camionette qua laadvermogen, Rolls qua binnenruimte, Ferrari qua acceleratie, en Audi omdat de MS, na fiscale compensaties, niet echt duurder is dan een gelijk loaded Audi A5).

Trouwens, zoals Frank zegt: het is gewoon, en vooral, autorijden 2.0 !
 
Helaas heb ik hem nog niet, dus ik moet volstaan met: 'omdat de ludicrous dure update alleen voor insane kopers is.'

Nee, dat is niet waar! Mijn bestelling van de ludicrous is door zuiver economische redenen ingegeven, betere restwaarde en zo!

(Driehonderd keer voor jezelf herhalen, en je gaat het zelf ook geloven, hoe noemen psychologen dit ook alweer? [emoji12])
 
  • Funny
Reactions: Maurice1 and OttoR
confusing answers

  1. Omdat de Tesla genoeg ruimte biedt om de hele nacht de liefde te bedrijven onder het genot van je eigen playlists en zonder dat de airco (of verwarming) je accu leegtrekt.
  2. Omdat ik niet alleen de Autovisie lees
  3. Zeg, uit welk ei ben jij gekropen dan? Je weet toch dat techniek tegenwoordig uit Silicon Valley komt en niet uit het Ruhrgebied?!
  4. Omdat stroom door een draadje kan en een tankwagen niet.
  5. Omdat ik dan stiekem laat thuis kan komen zonder dat mijn (buur)vrouw het hoort.
  6. Omdat ik dan uit de auto kan bellen met mijn baas zonder dat ie door heeft dat ik niet meer op kantoor zit.
  7. Om dat ik mijn paraplu gewoon plat op de grond voor de achterbank kan leggen.
  8. Omdat ik liever aan andere knopjes zit.
  9. Omdat de zweetsokken van het hockeyteam voorin kunnen.
  10. George Clooney zei het al: What else?
 
Deze ga ik overnemen, met de volgende wijzigingen:
  1. Omdat de Tesla genoeg ruimte biedt om de hele nacht onder de sterren (panoramadak bitches!) de liefde te bedrijven onder het genot van je eigen playlists en zonder dat de airco (of verwarming) je accu leegtrekt, of de uitlaatgassen er een unhappy end van maken.
  2. Omdat ik de Autovisie NIET lees
  3. ...
  4. ...
  5. Omdat ik dan stiekem laat thuis kan komen zonder dat mijn vrouw het hoort.
  6. Omdat ik dan uit de auto kan bellen met mijn vrouw zonder dat ie door heeft dat ik niet meer op kantoor zit.
  7. ...
  8. Omdat ik liever aan andere knopjes zit. :cool:
  9. ...
  10. George Clooney zei het al: What else?
 
  1. Omdat de Tesla genoeg ruimte biedt om de hele nacht de liefde te bedrijven onder het genot van je eigen playlists en zonder dat de airco (of verwarming) je accu leegtrekt.
  2. Omdat ik niet alleen de Autovisie lees
  3. Zeg, uit welk ei ben jij gekropen dan? Je weet toch dat techniek tegenwoordig uit Silicon Valley komt en niet uit het Ruhrgebied?!
  4. Omdat stroom door een draadje kan en een tankwagen niet.
  5. Omdat ik dan stiekem laat thuis kan komen zonder dat mijn (buur)vrouw het hoort.
  6. Omdat ik dan uit de auto kan bellen met mijn baas zonder dat ie door heeft dat ik niet meer op kantoor zit.
  7. Om dat ik mijn paraplu gewoon plat op de grond voor de achterbank kan leggen.
  8. Omdat ik liever aan andere knopjes zit.
  9. Omdat de zweetsokken van het hockeyteam voorin kunnen.
  10. George Clooney zei het al: What else?

Voor mij ben jij degene die met stip de meeste redenen heeft bedacht. Chapeau. Rep. points (als het mag)! :smile:
 
Oud draadje. Blijkbaar hadden ze v
Stel volgende vraag:

Zou jij een telefoon kopen waar een vast aantal functies en apps op staan, en die nooit worden geüpdatet? Een telefoon die over de ganse periode dat je hem hebt, niet beter wordt of meer functionaliteit krijgt?
Het antwoordt is waarschijnlijk, “neen”
vraag dan: waarom koop je dan wel zó een auto?:)
Niet iedereen of mss wel weinigen kunnen een Tesla kopen. Blijft toch het hogere segment.
Oud draadje, als ik het goed zie konden ze in die tijd niet liken etc. Vroeger was niet alles slechter!
 
Oud draadje. Blijkbaar hadden ze v

Niet iedereen of mss wel weinigen kunnen een Tesla kopen. Blijft toch het hogere segment.
Oud draadje, als ik het goed zie konden ze in die tijd niet liken etc. Vroeger was niet alles slechter!
Liever even een oud draadje opgraven, dan voor niks een nieuw op te starten.;) Vroeger kregen we hier groene bierblikjes als rating. Ik had al een mooie verzameling en stond wereldwijd in de top 20 . @PaulusdB stond daar ook ergens.
Wie weet dit nog?:cool:
 
Omdat we heeeeel graag een elektrische auto wilden, vanwege het milieu
Omdat er op dat moment (2019) eigenlijk geen andere keus was dan een Tesla
Omdat ik ook nu, nu ik 'm wat beter ken, nog steeds vind dat een Tesla de beste optie is.
En omdat ik wilde afvallen. Nooit meer tanken = niet meer elke week een zak Engelse drop kopen en leegeten en dat heeft sinds de aanschaf van onze M3 al zo'n 130.000 kCal gescheeld :)
 
Liever even een oud draadje opgraven, dan voor niks een nieuw op te starten.;) Vroeger kregen we hier groene bierblikjes als rating. Ik had al een mooie verzameling en stond wereldwijd in de top 20 . @PaulusdB stond daar ook ergens.
Wie weet dit nog?:cool:
Gelukkig hebben we de foto’s nog, F.
upload_2021-2-12_19-59-41.png