Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Welk geluidsysteem in Model 3 Standard Range?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben momenteel ook aan het uitkijken welk model, X/Y RWD/LR voor ons het best zou zijn maar vind op de website heel weinig informatie qua uitrusting. Tot nu toe vind ik nergens welke uitvoering mistlichten heeft en wat de laadsnelheid is. Dan vraag ik me nog steeds af welke verschillen er nog zijn. Een Tesla advisor wist me aan de telefoon te vertellen dat de verschillen, buiten het aantal motoren, de batterij en performantie, tussen de MY RWD en LR het aantal speakers, de mistlichten en de laadsnelheid was.

De meeste informatie vind ik in deze community maar blijkbaar ben je bij Tesla pas zeker als je de wagen geleverd krijgt. Ik zou het spijtig vinden als je dan pas merkt wat er niet inzit zoals bij mijn huidige wagen.
 
Hallo allemaal,

Ik vroeg mij af welk geluidsysteem er op dit moment in de nieuwe Model 3 Standard Range zit? Is dit hetzelfde als ik alle andere 3’s en Y’s? Of zit er een wat eenvoudigere set in?
Model 3 RWD heeft niet het premium audio pakket van de Long-range en Performance.

Bij het interieur op kenmerken drukken en naar rechts swipen. Dit staat er bij de Long Range (Premium met subwoofer) en de RWD (Upgrade met immersive sound)

Model Y RWD heeft wel premium met subwoofer.
 

Attachments

  • 3E1308DE-CFC9-4A7D-A63E-D8EDE27E53A9.png
    3E1308DE-CFC9-4A7D-A63E-D8EDE27E53A9.png
    447.3 KB · Views: 137
  • 6881644C-EA02-4FB2-B1AF-416967C627C9.png
    6881644C-EA02-4FB2-B1AF-416967C627C9.png
    360.7 KB · Views: 86
Ik ben momenteel ook aan het uitkijken welk model, X/Y RWD/LR voor ons het best zou zijn maar vind op de website heel weinig informatie qua uitrusting. Tot nu toe vind ik nergens welke uitvoering mistlichten heeft en wat de laadsnelheid is. Dan vraag ik me nog steeds af welke verschillen er nog zijn. Een Tesla advisor wist me aan de telefoon te vertellen dat de verschillen, buiten het aantal motoren, de batterij en performantie, tussen de MY RWD en LR het aantal speakers, de mistlichten en de laadsnelheid was.

De meeste informatie vind ik in deze community maar blijkbaar ben je bij Tesla pas zeker als je de wagen geleverd krijgt. Ik zou het spijtig vinden als je dan pas merkt wat er niet inzit zoals bij mijn huidige wagen.
Verschil snelladen voor de model y lr en yrw is respectievelijk 250 en 170 kW
 
Ik ben momenteel ook aan het uitkijken welk model, X/Y RWD/LR voor ons het best zou zijn maar vind op de website heel weinig informatie qua uitrusting. Tot nu toe vind ik nergens welke uitvoering mistlichten heeft en wat de laadsnelheid is. Dan vraag ik me nog steeds af welke verschillen er nog zijn. Een Tesla advisor wist me aan de telefoon te vertellen dat de verschillen, buiten het aantal motoren, de batterij en performantie, tussen de MY RWD en LR het aantal speakers, de mistlichten en de laadsnelheid was.

De meeste informatie vind ik in deze community maar blijkbaar ben je bij Tesla pas zeker als je de wagen geleverd krijgt. Ik zou het spijtig vinden als je dan pas merkt wat er niet inzit zoals bij mijn huidige wagen.
Model Y RWD heeft 170 kW laden met LFP. Geen mistlichten voorop.

Mode Y LR heeft 250 kW met NCA. Wél mistlichten voorop.

Beide hebben premium audio met subwoofers:
  1. Premium audiosysteem – 13 speakers, 1 subwoofer, 2 versterkers en Immersive Sound
Allemaal te vinden op de bestelpagina van de Model S/3/X/Y onder het kopje ‘kenmerken’ zoals te zien op de afbeelding
 

Attachments

  • 49AC883F-B54E-4250-B399-F50FFC17EEA3.png
    49AC883F-B54E-4250-B399-F50FFC17EEA3.png
    171.7 KB · Views: 90
  • Like
Reactions: DM231191
Ik ben momenteel ook aan het uitkijken welk model, X/Y RWD/LR voor ons het best zou zijn maar vind op de website heel weinig informatie qua uitrusting. Tot nu toe vind ik nergens welke uitvoering mistlichten heeft en wat de laadsnelheid is. Dan vraag ik me nog steeds af welke verschillen er nog zijn. Een Tesla advisor wist me aan de telefoon te vertellen dat de verschillen, buiten het aantal motoren, de batterij en performantie, tussen de MY RWD en LR het aantal speakers, de mistlichten en de laadsnelheid was.

De meeste informatie vind ik in deze community maar blijkbaar ben je bij Tesla pas zeker als je de wagen geleverd krijgt. Ik zou het spijtig vinden als je dan pas merkt wat er niet inzit zoals bij mijn huidige wagen.
Overigens vind ik het wonderbaarlijk dat een Tesla advisor dit niet weet. Ik wil best vrijwillig voor je optreden als Tesla advisor, ken de specs van alle modellen uit mijn hoofd 😂
 
Model 3 RWD heeft niet het premium audio pakket van de Long-range en Performance.

Bij het interieur op kenmerken drukken en naar rechts swipen. Dit staat er bij de Long Range (Premium met subwoofer) en de RWD (Upgrade met immersive sound)

Model Y RWD heeft wel premium met subwoofer.
Bedankt voor de info! Weet je of er een upgrade aftermarket mogelijk is en hoe lastig dit is eventueel is?