Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Agenda niet meer zichtbaar

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb sinds enige tijd het "probleem" dat mn Model S de agenda van mijn mobiel niet meer kan weergeven. Hij blijft melden dat er geen toegang tot die agenda is en dat ik mijn instellingen op mijn telefoon moet controleren/wijzigen. Maar alles staat goed (en bovendien heeft het voorheen wel gewerkt, terwijl ik niks gewijzigd heb).
Een groot probleem is het zeker niet, maar ik vind het wel handig om direct vanuit de agenda het adres in de navigatie over te nemen!
Weet iemand hier meer over?:oops:
 
Nee joh, die zat ook bij die miljoen pogingen. Het is bij mij iets anders, een diepgewortelde iPhone setting, het gebruik van WeekCal als calendar of weet ik veel wat. Alles geprobeerd. Maar ik heb het maar geaccepteerd.

Hmm ook ik gebruik weekcal, maar het werkt bij mij allemaal wel goed. Dus weekcal zou het probleem niet mogen zijn.
Sorry als ik aan je acceptatie van de huidige situatie loop te zagen...
 
Hmm ook ik gebruik weekcal, maar het werkt bij mij allemaal wel goed. Dus weekcal zou het probleem niet mogen zijn.
Sorry als ik aan je acceptatie van de huidige situatie loop te zagen...
JM71 is al heel lang masochistisch bezig waar het het niet synchroniseren van zijn agenda betreft. Hij woont bij mij om de hoek en ik schat in dat het oplosbaar is. Bij mij werkt het al vanaf dag één en naast elkaar moet het mogelijk zijn om de instellingen goed te krijgen.
Maar als gezegd, deze vorm van zelfkastijding, iedere keer dat een item hieromtrent langs komt meldt ie zich, moet nu natuurlijk in stand worden gehouden. Ga zo door Jeff ;):p;)
 
  • Like
  • Funny
Reactions: jm71 and CO2CLEAN
JM71 is al heel lang masochistisch bezig waar het het niet synchroniseren van zijn agenda betreft. Hij woont bij mij om de hoek en ik schat in dat het oplosbaar is. Bij mij werkt het al vanaf dag één en naast elkaar moet het mogelijk zijn om de instellingen goed te krijgen.
Maar als gezegd, deze vorm van zelfkastijding, iedere keer dat een item hieromtrent langs komt meldt ie zich, moet nu natuurlijk in stand worden gehouden. Ga zo door Jeff ;):p;)
:) Je hebt gelijk Wim. Zit ook al een tijd in mijn achterhoofd om eens af te spreken. De weekenden zijn gewoon druk met het gezin. Misschien een keer doordeweeks, tot hoe laat is 's zomers die Stena Line ferry naar jouw eiland in bedrijf?
Maar ik denk ook dat het een combinatie is van enerzijds niet geloven dat het op te lossen is door settings naast elkaar te houden (want ik heb alles al geprobeerd) en anderzijds het misschien toch niet belangrijk genoeg vinden. Maar inderdaad, als het hier dan weer eens langs komt denk ik wel 'Hee, dat heb ik ook!' en dan meld ik dat. Je boodschap is duidelijk, ik zal voortaan mijn kop houden :D

Heb overigens ook een iPhone 6 met nieuwste iOs. Parallel gebruik van WeekCal en de standaard Apple Calender is het dus ook niet. Leek me ook sterk, maar je gaat het uiteindelijk in het onwaarschijnlijke zoeken. Misschien is het toch gewoon iets heel lulligs...toch maar eens bij Wim langs binnenkort. Wim, ben je er klaar voor?