Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S 2017 - update loopt vast / geen autopilot meer / laden stopt vaak tussendoor

This site may earn commission on affiliate links.
Dag allen, Ik lees al geruime tijd flink mee hier op het forum. Het posten heb ik altijd een beetje achterwege gelaten (heb me ooit een keer voorgesteld ;-) ) maar zit nu toch met een vraag:

Sinds twee weken staat er een update bij mij vast (44.30.14, 50% gedownload en dat is het). Normaal is het dan even wachten en dan komt de 'installeer' knop vanzelf. Deze keer dus niet. Sinds afgelopen weekend is daar bijgekomen dat autopilot en cruise control niet meer beschikbaar zijn (heb FSD en FW3 computer). De laatste tijd viel het me ook op dat laden bij gewone laadpalen regelmatig onderbroken wordt. Ik dacht dat het wellicht aan de paal zou liggen maar ben niet meer zeker van mijn zaak.

In servicemenu verschillende errors:
CHG_d003_12VUV
APS_w135_appCritical (Autopilot Processor Secondary (APS) detects that the Autopilot Processor Primary (APP) is not functioning as expected, making Autopilot (AP) features unavailable.)
PM_w041_dasMIA (Pedal Monitor Warning: DAS CAN node is missing)

Heb een service request ingeschoten maar wilde de situatie hier toch ook even delen. Kon op het forum niet zo snel antwoorden vinden op bovenstaande errors. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?