Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Stuur Model Y wil niet meer in- en uitschuiven

This site may earn commission on affiliate links.
Zoals de titel al aan geeft wil het stuur niet meer in- en uitschuiven. Best irritant want door easy entry staat hij op een vervelende stand. Het stuur kan nog wel omhoog en omlaag versteld worden. Je hoort bij het bedienen wel een zacht klikje. Reset en auto uitschakelen helpen niet, service heb ik al benaderd.

Iemand een idee (naast afwachten wat de service zegt) wat ik kan proberen? Denoods tijdelijk dat het weer rijdbaar is.
 
Zoals de titel al aan geeft wil het stuur niet meer in- en uitschuiven. Best irritant want door easy entry staat hij op een vervelende stand. Het stuur kan nog wel omhoog en omlaag versteld worden. Je hoort bij het bedienen wel een zacht klikje. Reset en auto uitschakelen helpen niet, service heb ik al benaderd.

Iemand een idee (naast afwachten wat de service zegt) wat ik kan proberen? Denoods tijdelijk dat het weer rijdbaar is.
Via scherm kun je bij service behoorlijk wat zaken resetten -> zit stuur daar ook bij? (stoel etc. wel, ben momenteel niet bij m'n auto om het "stuur" te checken)

En soms helpt een reset..... (beide knopjes op het stuur)
 
Harde reset geprobeerd?
Als het echt kapot is helpt dat ook niet, maar je weet nooit.
Je kan even de wielconfiguratie veranderen in het scherm, of de 16 voltbatterij en 1st responderloop loshalen in de frunk.
 
Kalibratie geprobeerd (kan zonder servicemenu) en die lukte niet. Via het servicemenu nu wel een fout. Maar even afwachten wat Tesla zegt.
 

Attachments

  • 20240326_172513.jpg
    20240326_172513.jpg
    293.3 KB · Views: 11