Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
a1ebd38122560b7b15892a67e838a943.jpg
52f2feb33138eca278e3d535a059acbf.jpg



Ik heb hem. Geweldig ding. Zeg maar de Tesla onder de fietsen. (Zeker wat prijs betreft). Rijden is gelijk verslavend en ondersteuning is perfect regelbaar via app. En moeiteloos in de frunk met zelfs nog paar tassen erbij. Naar Landal Hapert voor weekendje.
 
Rijdt ook even probleemloos als de Tesla. Al heel wat ritjes gemaakt hier. Accelereert met turbo knop geweldig.

Neem jij hem op 8 augustus (en voordat de vraag gesteld wat er dan gebeurt: onderonsje voor de Italië roadtrip-gangers) mee? Lijkt mij leuk om even te proberen!

- - - Updated - - -

Kan iemand dit even uitleggen?! Stekker omdraaien? Hoe dan? Past toch maar op 1 manier, of hebben we het hier over die 230V lader?

Inmiddels dus "full" member van de familie en ja, we worden inderdaad "de Flintstones" genoemd. Werkt altijd als je wordt voorgesteld, zeker als er een "bepaalde" hobby auto achter je geparkeerd staat...

Fred, volgens mij moet er ook nog wat aan je garagedeuren gebeuren als je hem binnen wilt zetten? :eek: