Wat range betreft, mijn km stand is 40.000 en laad op dit moment vol omdat ik grotere afstanden moet rijden en haal 382 KMS. gisteren eerst naar Emsburen, vandaar naar Hamburg, geladen bij Hotel Lindner , fantastisch eten maar aan de dure kant, Tesla is daar echt welkom,
, Vanochtend vanuit Hamburg naar Middelfahrt in midden Denemarken.
Kon allemaal in één keer, puur omdat ik tijd had en dus langer laadde, vanmiddag anders aangepakt en daardoor een half uur sneller in Bremen, kort geladen in Busdorf, waar ik zag in de Nav dat Wulmstorf (was daar de derde T die kwam laden) tussen Hamburg en Bremen net open is, hard rijden loont want de nieuwere chargers geven plm 10% meer amps, gecombineerd met "slecht dat laden" van wat ik nodig had, verder rijden met een oog op de gebruiksvoorspelling, ( reed zo dat de range rond 5% bleef) en reed dan de laatste 25 Km stevig door, het is zo'n speelse auto geworden want ik heb er absoluut vertrouwen in, het is nooit meer een gok!
Zit nu in Bremen, morgen in één ruk naar Emsburen.
Wulmstorf was trouwens big ge"ICED"
Dat was snel opgelost want de dame uit de kiosk daar zocht de chauffeur op, tien minuten later stond er een trouwens weer een volgende truck!
Ik hoop dat ook de NL SuC's in de toekomst snel krachtiger worden.
Het is nogal een contrast, in NL zijn de meeste punten dikwijls zwaar bezet, en met minder amps gaat het dan nog trager!
In Emsburen kwamen er twee Tesla's in een uur tijd bij, op andere plaatsen stond ik alleen of met een tweede Tesla.
Wat ik daarnaast niet snap is dat de NL zo'n goede bezetting heeft van Tesla's terwijl Denemarken en Duitsland veel meer SuC's hebben en veel minder T's!
Laat ik niet klagen want Ik had besloten niet te vliegen maar te rijden en dat is pas entertainment.
Kwam in Duitsland twee Noren met partners tegen die beide op toer waren door Europa, ze gaan na Frankrijk terug over België en Nederland terug naar Noorwegen, beide hadden P85D's.