Ik krijg eindelijk een brief van het openbaar ministerie in België dat ik wordt vervolgd. . 1 februari reed is rond middernacht 150 km/u op de E19, waar je 120 mag.
In de US of A toch maar beter niet ook proberen René! :scared:
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik krijg eindelijk een brief van het openbaar ministerie in België dat ik wordt vervolgd. . 1 februari reed is rond middernacht 150 km/u op de E19, waar je 120 mag.
In de US of A toch maar beter niet ook proberen René! :scared:
Ik krijg eindelijk een brief van het openbaar ministerie in België dat ik wordt vervolgd. . 1 februari reed is rond middernacht 150 km/u op de E19, waar je 120 mag.
Verder in de brief staat dat ik strafvordering kan laten vervallen, voor een bedrag van 110 euro. Belgische vrienden, dat is een koopje! Er wordt mij ook nog geadviseerd om een advocaat te raadplegen, maar dat kost al snel meer geld dan dit.
Wat heeft dit voor zin? Op middernacht een lege snelweg controleren, bijna 6 maanden wachten op de afhandeling en een minimale boete. Het levert de overheid niets op, en of het nou bijdraagt aan de verkeersveiligheid vraag ik mij ook af....
Daar heb ik nu een 11 meter lange camper gehuurd met v10. Dat was het enige wat ze nog hadden. Dat is dan het gevolg van een beetje impulsieve last-minute actie. Ik schat niet dat dit ding die snelheid kan halen
Op de E19; zal waarschijnlijk een vaste flitspaal geweest zijn. bij Rumst misschien ?
110€; ik veronderstel dat de snelheid na correctie op 136km/u zal gesteld zijn ?
Tarief in België is 50€ voor de eerste 10km/u; en dan 10€ per km/u extra.
136km/u => 1*50 + 6*10 = 110€
Mijn collega is geflitst aan 51km/u, ik heb hem gezegd dat hij voortaan 9km/u harder moet rijden.:wink:
- - - Updated - - -
let op; met die V10 !
Ik krijg eindelijk een brief van het openbaar ministerie in België dat ik wordt vervolgd. . 1 februari reed is rond middernacht 150 km/u op de E19, waar je 120 mag.
Verder in de brief staat dat ik strafvordering kan laten vervallen, voor een bedrag van 110 euro. Belgische vrienden, dat is een koopje! Er wordt mij ook nog geadviseerd om een advocaat te raadplegen, maar dat kost al snel meer geld dan dit.
Wat heeft dit voor zin? Op middernacht een lege snelweg controleren, bijna 6 maanden wachten op de afhandeling en een minimale boete. Het levert de overheid niets op, en of het nou bijdraagt aan de verkeersveiligheid vraag ik mij ook af....
Paar weken geleden precies zo'n ding gehuurd, ook 11 meter. Vergeet niet je bochten ruim te nemen en kijk vooral uit bij benzinestations qua hoogte en breedte, en met de uitstekende luifeltjes van de pomp. Zijn wij ook niet meer gewend, die benzinestations ;-)Daar heb ik nu een 11 meter lange camper gehuurd met v10. Dat was het enige wat ze nog hadden. Dat is dan het gevolg van een beetje impulsieve last-minute actie. Ik schat niet dat dit ding die snelheid kan halen
Had je geen Waze of iCoyote?
Ik gebruik Waze en heb nog maar 1x een mobiele controle niet gezien op Waze en dat was toen ze zich nog aan het opzetten (parkeren) waren op de E17. Vanzelfsprekend netjes aangegeven voor mede-wazers
Weet iemand al of we nu als early adopters ook gebruik kunnen maken van de 90kwh upgrade? Anders is dit ook een brief naar Elon waardig...
bron: http://insideevs.com/new-tesla-model-s-options-90-kwh-battery-ludicrous-mode-cheaper-base-model/Update: There has been some reporting confusion in the media surrounding whether or not current 85 kWh Model S owners can also get their battery upgraded to a 90 kWh pack, and what that cost might be. As we understood it, no such option was being offered, so we reached out to Tesla for clarification and was informed via a spokesperson that “You cannot retrofit the battery pack. Only retrofit is available to P85D customers is the ludicrous mode.”
Which basically means that existing 85 kWh Model S sedans can have their packs replaced with a new 90 kWh pack featuring the new improved chemistry, but not the old unit itself upgraded for the $3,000 fee and then retained (we assume a residual trade-in value would be placed on and given for the original pack).
Hence the statement from CEO Musk stating that he “wouldn’t recommend doing so (upgrading to 90 kWh) unless your usage is on the edge of current range.” While adding, “On average, we expect to increase pack capacity by roughly 5% per year. Better to wait until you have more time on your existing pack and there is a larger accumulated pack energy difference.”
Even stilstaan bij een mijlpaal: vandaag 2 jaar geleden werden de eerste Model S'en geleverd in EU:
Photos by Maurice Gelden - Google Photos
Even stilstaan bij een mijlpaal: vandaag 2 jaar geleden werden de eerste Model S'en geleverd in EU:
Photos by Maurice Gelden - Google Photos
Ik zat toen achterin de eerste Belgische model S (bij Bagu)
Wat is er speciaal aan VIN 17345? Op die borden op de foto's staat vermeld, "most important VIN ever"