Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
window-buttons-550x183.jpg


Zie linkse afbeelding.
 
Ik heb nu reeds enkele keren gehad dat de linkerspiegel niet volledig uitklapt en je kan deze niet forceren, en de instelling in het menu kan je deze beweging ook niet triggeren. Mooi zicht, moet je even uit je wagen stappen, deze op slot doen, en terug openen en dan pas komt de spiegel in zijn correcte positie.
Heb ik ook gehad. Knopje in het midden indrukken wat beide spiegels inklapt en weer indrukken om ze beide uit te klappen.
Ik heb het gemeld aan het SeC en de linker spiegel is vervangen geweest. Ik ben echter niet zo blij met het resultaat. Deze nieuwe spiegels kunnen namelijk niet zo gesteld worden dat ik geen blinde hoek meer heb, wat bij de vorige wel kon. Hij gaat gewoon niet ver genoeg 'naar buiten'. Terug geweest bij het SeC, maar ze hebben er verder niets aan kunnen doen.
 
Ik heb nu reeds enkele keren gehad dat de linkerspiegel niet volledig uitklapt en je kan deze niet forceren, en de instelling in het menu kan je deze beweging ook niet triggeren. Mooi zicht, moet je even uit je wagen stappen, deze op slot doen, en terug openen en dan pas komt de spiegel in zijn correcte positie.
Ik heb dit ook, nu blijkt dat er een lichte speling zit in de bewuste spiegel zit.
Als je de spiegel voorzichtig van links naar rechts probeert te bewegen dan mag daar geen speling in zitten.
Verschil is duidelijk merkbaar. bij mij gaan ze die spiegel vervangen.
Eerst dacht ik dat het met de vorst te maken had, maar dat is zeker niet het geval.
 
Hans, ik ontwaar voorwaar een rode draad in je laatste posts; ze eindigen allemaal met een laatste zin die doet denken aan het via-de-laatste-zin-insisteren van Cato de Oude :) (die overigens vermoedelijk nog gelijk had ook overigens, vanuit zijn standpunt)
 
Last edited:
Weer wat bijgeleerd :) Als het maar over komt.
Het Wikipedia artikel geeft het niet helemaal goed weer maar Cato was iemand die over alles een onderbouwde mening had, die hij in 't lang en breed uitlegde, en naar wie iedereen altijd in de senaat ook luisterde, als hij, als oude wijze man en ex-Consul, het woord nam (wellicht heb jij ook al enigszins diezelfde reputatie op dit forum :)).

Maar of het nu over de slechte fruitoogst in Toscane ging of over een maximumprijs in Rome voor Spaanse ham, of nog zoiets triviaals, hij eindigde altijd zijn toespraken met "trouwens, 't heeft even niets met het onderwerp te maken, maar we moeten echt Carthago kleinkrijgen".
Dus: maak je niet ongerust: je boodschap komt wel over!
 
Last edited:
Beste allemaal, ik lees al vanaf het begin enthousiast mee. Nu lijkt het het er eindelijk van te komen:) ik kan wss uit de pool van mijn werk een gebruikte S85 gaan leasen. Ik kan niet wachten, als een kind zo blij. Deze is op 12 december 2014 op kenteken gezet. De autopilot hardware is toch in het vierde kwartaal van 2014 toegevoegd? Betekent dat, dat deze auto sowieso autopilot enabled is?

Dank alvast!