Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik wens de oudgedienden hierbij veel leesplezier met de oude draadjes.
Ben benieuwd hoe snel jullie erachter zijn welk forumlid achter dit account schuilt!

Het maakt me niet uit of je nu een mayonaisepot verkoper bent of Jezus, of eender wie anders

op deze manier maak je jezelf een loser
Als je u dan toch zit te vervelen, er zijn een reeks handige boekjes voor u.
570dc117915552.41737158.jpg


ps: de ignore knop werkt echt wel
 
Ik vraag me dan wel weer af wie deze troll is. Iemand hier in ons midden in ieder geval, meerbepaald een Nederlander die zonder dt-fouten schrijft en hier de laatste week nog geweest is. Met een stukje software zouden we alle historische posts kunnen scannen op deze criteria en zo een schifting maken...
Gaan we niet doen. Maar het zou wel kunnen. Altijd leuk iemand te kunnen ontmaskeren :)
 
Hoi, hier weer een oproepje van onze Urgenda vrienden. Wie is geïnteresseerd om ze te helpen? Altijd leuk!

Op zondag 24 september presenteert de ASN Bank het evenement ACT. . Dit is een jaarlijks terugkerend duurzaamheidsevenement voor hun jongerenleden (tot 30 jaar) uit de Randstad. Het evenement vindt plaats op het festivalterrein 'Thuishaven' in Amsterdam (nabij Sloterdijk, achter het Westergasterrein). ACT 2017

ASN Bank - ACT.
www.asnbank.nl
ACT. is een nieuw evenement vol met pioniers, experts en groentjes die nú bezig zijn met het klimaat van morgen. Lees meer.

Wij (Stichting Urgenda) zoeken een Tesla om het onderdeel 'Anders van A naar B: elektrische (deel)auto's' te vertegenwoordigen. Je staat samen met een elektrische deelauto van SmartWheels waarin bezoekers ook een testritje mogen maken. Mocht je het leuk vinden om bezoekers ook een Tesla-ritje aan te bieden dan kan dat (maar het hoeft niet!).

Het evenement start om 13:00 uur en eindigt om 19:00 uur. We zouden het fijn vinden als je er voor 12:45 uur kunt zijn en kunt blijven tot ongeveer 16:00 uur. De auto's staan bij de ingang van het terrein dus kunnen makkelijk vertrekken wanneer alle bezoekers al binnen zijn. Langer blijven mag natuurlijk ook!

Datum: Zondag 24 september
Tijd: van 12:45 uur tot 16:00 uur
Lokatie: Festivalterrein Thuishaven
Adres: Contactweg 68, 1014 BW Amsterdam

Geef je op bij:
Vanessa van Veelen
telnr: 06-53507005
email: [email protected]
 
Waarom denk je dat? als ik wat te zeggen heb doe ik dat gewoon onder mijn eigen account. Ben alleen ff minder hier geweest ivm al het gedoe wat nu hopenlijk klaar is...
:D No worries, P.
Je was al uitgesloten van verdenking vanwege het correcte gebruik van d/t werkwoorden door de betreffende forumgebruiker. ;)
 
Last edited:
  • Funny
Reactions: S-19910 and pvh