Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Al maanden krijg ik deze reclame, hebben jullie dat ook?

Wie heeft er tijd om eens een offerte vragen ...

upload_2017-9-15_14-2-10.png
 
In mijn hoofd is het hartstikke duidelijk: ik ga nooit meer terug naar een ICE. Als om wat voor reden dan ook de opkomst van zowel BEV's als FCEV's compleet zou falen dan zou ik simpelweg van een auto afzien. Met OV, vouwfiets en speed pedelec kom ik een heel eind.

Bovenstaande heb ik ook met mijn partner besproken, dus het voelt al redelijk officieel. Toch speel ik al een tijdje met het idee om het daadwerkelijk vast te leggen en een klein contractje met mijzelf af te sluiten waarin ik in principe afspreek nooit meer een ICE te zullen bezitten. Uit vertrouwen in de toekomst van elektrisch rijden én als eigenwijs signaal naar buiten.

Ben heel benieuwd of ik hierin de enige ben of dat een van jullie ook wel eens met dit idee heeft gespeeld?

Maarten
 
het is te zien of hij "full moon" is, of "Half moon":D
Hahaha,sorry voor hele late respons. Was de dag nadien op business trip naar Azië tot week geleden :(
Maar in China kan ik best niet sollen met halve blote bovenljf (zeker niet bottum)
Dan kan ik langer blijven als ze mij betrapt.

LOL, I verkies Doge Meme:D

Maar probleem opgelost met Tesla.
Inderdaad,financial lease is niet mogelijk voor prive particulieren.

Dus heb ik nu maar gewoon nen MS 100D besteld en volledig betalen:( (een week geleden)
Februari 2018 kan ik die gaan ophalen:p

Enigste nadeel is...ik had die besteld zonder referral code...
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
Ja,kan niet meer. Enigste nadeel dat ik zal ondervinden is van die unlimited supercharge (tijdens roadtrip) en misschien iemand gelukkig maken met een extra referral :oops: Maar ik zal toch meestal thuis laden.

Je hebt zo wel in één trek de stelling onderuit gehaald dat er niemand meer is die besteld zonder referral. ;):p

En uiteraard gefeliciteerd met de keuze !
 
  • Like
Reactions: Moon_BE
Sprak vandaag iemand van Tesla in Amsterdam. Zij vertelde dat inmiddels zodra een afspraak is gemaakt een OTA diagnose (draadloze diagnose op afstand dus) wordt uitgevoerd zodat eventueel te vervangen onderdelen in huis zijn op het moment dat de auto in het SeC staat. Was voor mij nieuw. Volgende stap is om met kunstmatige intelligentie er voor te gaan zorgen dat je nog meer gericht kan gaan voorkomen dat een storing gaat ontstaan. Wellicht wordt dit nu ook al ingezet...Mooie ontwikkelingen!
 
In mijn hoofd is het hartstikke duidelijk: ik ga nooit meer terug naar een ICE. Als om wat voor reden dan ook de opkomst van zowel BEV's als FCEV's compleet zou falen dan zou ik simpelweg van een auto afzien. Met OV, vouwfiets en speed pedelec kom ik een heel eind.

Bovenstaande heb ik ook met mijn partner besproken, dus het voelt al redelijk officieel. Toch speel ik al een tijdje met het idee om het daadwerkelijk vast te leggen en een klein contractje met mijzelf af te sluiten waarin ik in principe afspreek nooit meer een ICE te zullen bezitten. Uit vertrouwen in de toekomst van elektrisch rijden én als eigenwijs signaal naar buiten.

Ben heel benieuwd of ik hierin de enige ben of dat een van jullie ook wel eens met dit idee heeft gespeeld?

Maarten
Ik kan het voor je in een notariële akte vastleggen hoor . Kun je echt nooit meer terug.