Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Grappig moment gisteren bij het bekijken van een aflevering CSI New York van 2 weken terug.
Er wordt iemand de vraag gesteld wat hij zou doen als hij 1 miljoen dollar zou hebben. Zijn antwoord : " I would help people in need ( het blijven Amerikanen he ) or... I would buy myself a Tesla ! " . Als dat geen statement is :biggrin:
 
Thanks, heb het in mijn agenda genoteerd. Als ik tijd en puf heb kom ik even kijken.
Weet iemand het adres?

Tesla Store Brussel
Avenue de la Toison d'Or 49 (Gulden-Vlieslaan 49)
1050 Brussel (Elsene)

- - - Updated - - -

Ik heb ze net ook ontvangen (maar de tekst is in het frans, en de links naar de andere talen werken blijkbaar nog niet)

bij mij werken ze wel.

Ik ben al ingeschreven.
Ik ga waarschijnlijk met iemand uit Sri Lanka komen, die bij ons is tot half september en dus waarschijnlijk al weg is als mijn MS thuis komt.
 
Mochten jullie binnenkort ergens in Nederland iemand zien rondlopen met een zwart Tesla-jack en een donkergrijze Tesla-cap... that would be me :wink:

Die spullen zijn al een tijdje uitverkocht in de online Tesla-store, dus ik heb een store gebeld in Seattle. Die hadden het jack op voorraad, maar de cap niet. Die hebben ze over laten komen uit een andere store (superbehulpzame mensen hoor). Vervolgens heeft een forumlid die in de buurt van de store woont, een Tesla-fan die ik op verzoek een keer het FD met de grote Tesla-advertentie toestuurde, de spullen afgehaald en op mijn kosten hierheen gestuurd. Het was een hoop geregel en kostte wel wat (alleen al $118 verzendkosten met Fedex, aargh), maar nu loop ik dus reclame te maken voor Elon, hihi.

Nu alleen nog de bijpassende Model S...
 
Mochten jullie binnenkort ergens in Nederland iemand zien rondlopen met een zwart Tesla-jack en een donkergrijze Tesla-cap... that would be me :wink:

Die spullen zijn al een tijdje uitverkocht in de online Tesla-store, dus ik heb een store gebeld in Seattle. Die hadden het jack op voorraad, maar de cap niet. Die hebben ze over laten komen uit een andere store (superbehulpzame mensen hoor). Vervolgens heeft een forumlid die in de buurt van de store woont, een Tesla-fan die ik op verzoek een keer het FD met de grote Tesla-advertentie toestuurde, de spullen afgehaald en op mijn kosten hierheen gestuurd. Het was een hoop geregel en kostte wel wat (alleen al $118 verzendkosten met Fedex, aargh), maar nu loop ik dus reclame te maken voor Elon, hihi.

Nu alleen nog de bijpassende Model S...

zo heb ik ook al in Sri Lanka en op de Malediven rondgelopen (met T-shirt en cap dan wel):wink:
 
zo heb ik ook al in Sri Lanka en op de Malediven rondgelopen (met T-shirt en cap dan wel):wink:

Die heb je dan vast in Amerika in een store op de kop getikt. Ik las overigens van reserveringshouders in Zwitserland die al diverse zaken hadden ontvangen als blijk van dank voor hun reservering. Is dat in Nederland ook gebeurd bij de langst wachtenden? Ik heb nog niets gekregen, maar ik wacht dan ook pas ruim een jaar. Toen ik op de Fisker wachtte, werd er allerlei aardigheden toegestuurd (toegegeven, dat wachten duurde wel héééél lang). Het is jammer dat er in Nederlandse store nog geen gear verkrijgbaar is. Maar ik snap dat de focus nu natuurlijk nog op de auto's ligt en hoort te liggen.
 
Die heb je dan vast in Amerika in een store op de kop getikt. .

ik heb die vorig jaar op de Tesla site besteld. 2 T-shirts en een cap: verzendkosten waren even veel als de gekochte goederen. (50$)
Na enkele weken was ik deze bestelling eigenlijk vergeten en kreeg ik een eamil dat mijn bestelling was verzonden. in een eerste reactie dacht ik dat de model S op komst was;:redface:
 
Zo'n drie maanden te vroeg maar mijn eerste Tesla "customize" spullekes zijn binnen:
image.jpg

Zwarte TESLA stickers voor in de chrome strip op de achterkant, en zwarte T's voor op de velgdoppen.
Met dank aan rogbmw
(25 juni besteld via paypal en vandaag binnen, best wel ok gezien de afstand Florida-NL)

...nu de auto nog :wink: