Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo aan iedereen. Na maanden dit forum (en andere) gevolgd te hebben, heb ik me ook aangemeld !
Heb Performance Signature edition besteld op in december 2011, en finalised op 30/4/13. VIN***16748
Na maanden dagelijks "My Tesla" geopend te hebben, verschijnt er nu : "Production complete - Your Model S Signature is being prepared for pickup or delivery".

Hopelijk nog slechts enkele weken wachten...:confused:
 
Ik was net in Almere, ook maar even klein stukje omgereden naar Athlon om te zien of er werd proefgereden. De zwarte S stond uit te rusten :)
Overigens was de oplader anders dan ik had verwacht. Gewoon krachtstroom in een paaltje, en de stekker lijkt niet op de koppelstukken die in de documentatie staan.



IMG_3298.jpg

IMG_3300.jpg

IMG_3302.jpg

IMG_3293.jpg

IMG_3294.jpg
 

Attachments

  • IMG_3293.jpg
    IMG_3293.jpg
    912.8 KB · Views: 365
  • IMG_3300.jpg
    IMG_3300.jpg
    1.9 MB · Views: 360
  • IMG_3302.jpg
    IMG_3302.jpg
    2.1 MB · Views: 357
Last edited:
https://www.icloud.com/photostream/#A6GY8gBYGajoGK
Hallo aan iedereen. Na maanden dit forum (en andere) gevolgd te hebben, heb ik me ook aangemeld !
Heb Performance Signature edition besteld op in december 2011, en finalised op 30/4/13. VIN***16748
Na maanden dagelijks "My Tesla" geopend te hebben, verschijnt er nu : "Production complete - Your Model S Signature is being prepared for pickup or delivery".

Hopelijk nog slechts enkele weken wachten...:confused:

Welkom ! Ben benieuwd wat je levermoment wordt - je zou Tesla eens kunnen bellen. Ik heb VIN 17770 en die staat voor "tweede helft september".
Zwitserland is zo te zien ook met aflevering begonnen.
 
Ik praat thuis maar weinig over de Tesla. Ik kan me nog wel herinneren dat ik een paar weken liep te dralen en vroeg "Wat vind jij?" Antwoord: "koop dat ding nu maar, je hebt allang besloten!" Inmiddels zijn er twee bomen gerooid, wordt er een muurtje verplaatst en een carport gebouwd omdat die S daar moet staan. En inderdaad zeer herkenbaar: ook ik zit nimmer op een forum, laat staan te F5'en! Heeft ie toch mooi voor elkaar die Musk...

@Jetje: al uitgedanst? Kan je nog slapen?
My wife is not amused at all! Kocht 2 jaar geleden voor veel te veel geld een X5 die een stuk kleiner en meer dan 2x zo duur was dan die praktische Espace, die veel handiger is als we met de auto op vakantie gaan.... En nu haal ik het in m'n botte hersens om die auto, die ze inmiddels toch wel heel lekker vindt rijden al weer weg te doen om een elektrische laagzitter te kopen:scared:. En we kunnen er niet eens mee naar de Oostenrijk of Z-Frankrijk.... Of ik gek ben ofzo? Heb t thuis maar niet al te veel over T...a The gathering zit er voor mij niet in denk ik, of ik moet een hele goeie smoes weten te bedenken:redface:
 
My wife is not amused at all! Kocht 2 jaar geleden voor veel te veel geld een X5 die een stuk kleiner en meer dan 2x zo duur was dan die praktische Espace, die veel handiger is als we met de auto op vakantie gaan.... En nu haal ik het in m'n botte hersens om die auto, die ze inmiddels toch wel heel lekker vindt rijden al weer weg te doen om een elektrische laagzitter te kopen:scared:. En we kunnen er niet eens mee naar de Oostenrijk of Z-Frankrijk.... Of ik gek ben ofzo? Heb t thuis maar niet al te veel over T...a The gathering zit er voor mij niet in denk ik, of ik moet een hele goeie smoes weten te bedenken:redface:

Gewoon zeggen dat je gaat naar de launch party een optie? Werkt bij mij thuis prima!
 
Goedemiddag, na maanden lezen heb ik me aangemeld. Ik heb optie 118 op de model S en VIN 18172, een grijze P85 met 21" en met zwart leer. Verwachte levering eind oktober.

Ik was van de week met mijn familie bij de fabriek voor een rondleiding. Dit is echt een aanrader. Veel Europese auto's op de lijn. De hoogste VIN die ik heb gespot wat 17445. De laagste 16803. Er stonden veel auto's klaar voor verscheping naar Europa, dus de leveringen komen op gang. Elon nog gespot in een opname voor een tv interview.

Mijn bestelling was tot nu een pure internetervaring, dus aan het einde van de rondleiding voor het eerst erin en kan nu helemaal niet meer wachten op de levering.
 
Goedemiddag, na maanden lezen heb ik me aangemeld. Ik heb optie 118 op de model S en VIN 18172, een grijze P85 met 21" en met zwart leer. Verwachte levering eind oktober.

Ik was van de week met mijn familie bij de fabriek voor een rondleiding. Dit is echt een aanrader. Veel Europese auto's op de lijn. De hoogste VIN die ik heb gespot wat 17445. De laagste 16803. Er stonden veel auto's klaar voor verscheping naar Europa, dus de leveringen komen op gang. Elon nog gespot in een opname voor een tv interview.

Mijn bestelling was tot nu een pure internetervaring, dus aan het einde van de rondleiding voor het eerst erin en kan nu helemaal niet meer wachten op de levering.

Welcome a board!
 
Gewoon zeggen dat je gaat naar de launch party een optie? Werkt bij mij thuis prima!

Kun je nagaan wat voor probleem ik had"

Schat de 21e komen er een stel gekken naar kantoor ivm een feestje om te vieren dat de eerste Tesla's er zijn!

Vrouw
Waaaaaaaat jij bent nog gekker dan de rest dat je dat feest hier doet!

Ik

Nee dat is minder ver voor de Belgen

Vrouw

Onee Belgen zijn altijd gekker dan jij


Yes gelukt
 
My wife is not amused at all! Kocht 2 jaar geleden voor veel te veel geld een X5 die een stuk kleiner en meer dan 2x zo duur was dan die praktische Espace, die veel handiger is als we met de auto op vakantie gaan.... En nu haal ik het in m'n botte hersens om die auto, die ze inmiddels toch wel heel lekker vindt rijden al weer weg te doen om een elektrische laagzitter te kopen:scared:. En we kunnen er niet eens mee naar de Oostenrijk of Z-Frankrijk.... Of ik gek ben ofzo? Heb t thuis maar niet al te veel over T...a The gathering zit er voor mij niet in denk ik, of ik moet een hele goeie smoes weten te bedenken:redface:

Wij hebben nog wel een Renault Traffic mischien te huur voor een zacht prijsje afhangkelijk van je vakantie periode. Goede reden om kennis te maken om zo uit de brand te worden geholpen door je nieuwe Tesla "vrienden". Ps. kan er zelf helaas niet bij zijn maar toch ;-)

- - - Updated - - -

Kun je nagaan wat voor probleem ik had"

Schat de 21e komen er een stel gekken naar kantoor ivm een feestje om te vieren dat de eerste Tesla's er zijn!

Vrouw
Waaaaaaaat jij bent nog gekker dan de rest dat je dat feest hier doet!

Ik

Nee dat is minder ver voor de Belgen

Vrouw

Onee Belgen zijn altijd gekker dan jij


Yes gelukt


Fantastisch gaat om het resultaat!
 
Kun je nagaan wat voor probleem ik had"

Schat de 21e komen er een stel gekken naar kantoor ivm een feestje om te vieren dat de eerste Tesla's er zijn!

Vrouw
Waaaaaaaat jij bent nog gekker dan de rest dat je dat feest hier doet!

Ik

Nee dat is minder ver voor de Belgen

Vrouw

Onee Belgen zijn altijd gekker dan jij


Yes gelukt
:biggrin::biggrin::biggrin: Ik kom niet meer bij :biggrin::biggrin::biggrin:
 
Ik was van de week met mijn familie bij de fabriek voor een rondleiding. Dit is echt een aanrader. Veel Europese auto's op de lijn. De hoogste VIN die ik heb gespot wat 17445. De laagste 16803. Er stonden veel auto's klaar voor verscheping naar Europa, dus de leveringen komen op gang. Elon nog gespot in een opname voor een tv interview.
Vraagje: die VIN's die je gespot hebt, waren dat er die nog op de band stonden? Of reeds afgewerkt op de parking te wachten op transport?
 
Zo Jongens en Meisjes,

Wat heb ik jullie gemist! Fijn om weer in dit fenomenale land te mogen verkeren en ook goed weer dit onvolprezen forum te kunnen F5'en.

Ik heb nieuws voor jullie. Ik kan helaas niet al te veel zeggen maar ik kan jullie wel melden dat we wat mij betreft de LAUNCHPARTY PLANNEN OP ZATERDAG 21 SEPTEMBER! We hebben dan de beschikking over 2 Sig Perf's. Past dit in de agenda's? Ik heb tijdens het inlezen gisterenavond (wat zijn jullie weer lekker bezig geweest...) geen andere datum kunnen vinden, dus zullen we deze maar prikken?

Goed initiatief!!!, ben nog in onderhandeling met de vrouw want dat weekend wordt mijn dochter 3. Hopelijk is mijn Sig binnen, zal een vragen of ze hem kunnen leveren voor aan in de opgegeven tijdspanne, (18 sept - 2 okt) ivm de Launch party.