Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
mijn model s is ready for pickup en delivery :) hoeveel weken vanaf nu ?

Gemiddeld 6 weken transport volgens diverse postings... Hoogst geproduceerde VIN die ik heb zien langskomen tot op heden trouwens. Met een productie van 500 auto's per week en nu blijkbaar in de regionen 1700 tot 1800 aan het produceren zouden over een week of zes alle auto's van forumleden gebouwd zijn.
 
Vraagje: die VIN's die je gespot hebt, waren dat er die nog op de band stonden? Of reeds afgewerkt op de parking te wachten op transport?

Deze werden op dat moment in elkaar gezet, dus die dag klaar. Er stonden diverse rijen auto's klaar voor aflevering in Europa, maar daar mochten we helaas niet naar toe. Volgens de gids was het grootste deel van de productie nu voor Europa om de achterstand in te halen. Er stonden veel signatures klaar, maar ook al veel van de 'normale' S-en.
 
Model S #411 Fremont productie datum: 23/09/2013
+ shipping (4-6 weken) = +/- 31 oktober 2013
Het is niet mogelijk om nog iets aan de configuratie te veranderen zonder je hele configuratie te laten herberekenen met de nieuwe pricing die toch een pak duurder is geworden. Zelfs niet voor de 19" Cyclone velgen :-(
Dus als iemand met 21" Turbine velgen mijn originele 19" velgen (nieuw) wilt overkopen als winter banden set... Geef me dan een seintje ;-)
 
Iemand van plan hieraan mee te doen met een Tesla?
s Werelds grootste elektrische auto rally in Amsterdam - Groen7
Bijrijder nodig?
Ik ga er zeker heen en als mijn Model S er dan nog niet is ga ik in een Hummer met daarop een foto van de model S die na 4 jaar nog steeds niet geleverd is :cursing:

- - - Updated - - -

Twee weken geleden al een melding gehad dat er een DS contact zou opnemen

Het gekke is dat ik gisteren naar de UK belde en ze geen informatie konden geven. Daar na belde ik naar Tilburg en daar wisten ze van de hoed en de rand. Ik zeg.....bij twijfel bellen naar Tilburg.
En, wanneer komt ie?
 
Model S #411 Fremont productie datum: 23/09/2013
+ shipping (4-6 weken) = +/- 31 oktober 2013
Het is niet mogelijk om nog iets aan de configuratie te veranderen zonder je hele configuratie te laten herberekenen met de nieuwe pricing die toch een pak duurder is geworden. Zelfs niet voor de 19" Cyclone velgen :-(
Dus als iemand met 21" Turbine velgen mijn originele 19" velgen (nieuw) wilt overkopen als winter banden set... Geef me dan een seintje ;-)
heb jij al een vin ?
en hoe weet je precies op welke dag ie gemaakt gaat worden ?
 
Model S #411 Fremont productie datum: 23/09/2013
+ shipping (4-6 weken) = +/- 31 oktober 2013
Het is niet mogelijk om nog iets aan de configuratie te veranderen zonder je hele configuratie te laten herberekenen met de nieuwe pricing die toch een pak duurder is geworden. Zelfs niet voor de 19" Cyclone velgen :-(
Dus als iemand met 21" Turbine velgen mijn originele 19" velgen (nieuw) wilt overkopen als winter banden set... Geef me dan een seintje ;-)

Kun je de Cyclone al in Nederland of Belgie krijgen dan? Ik zou ze graag als winterwielen willen, maar zie ze vooralsnog ook niet op de US-site als accesoire.
 
Mijn Model S schijnt al gemaakt te zijn. Tijdelijk dan maar een even andere Amerikaanse auto. Een Desoto uit 1929, 6-cilinder met hydraulische remmen en schokbrekers.
Staat wel mooi voor de nieuwe carport die al klaar staat voor de Model S.

IMG_2889.jpg
 
Mijn Model S schijnt al gemaakt te zijn. Tijdelijk dan maar een even andere Amerikaanse auto. Een Desoto uit 1929, 6-cilinder met hydraulische remmen en schokbrekers.
Staat wel mooi voor de nieuwe carport die al klaar staat voor de Model S.

View attachment 28525

Hoe tijdelijk is 'tijdelijk' Wim? Want ik maak graag gebruik van je uitnodiging om een keer langs te komen met de Model S, maar persoonlijk vind ik dit ook een plaatje.
 
Kun je de Cyclone al in Nederland of Belgie krijgen dan? Ik zou ze graag als winterwielen willen, maar zie ze vooralsnog ook niet op de US-site als accesoire.

19" Cyclone? Dacht redelijk op de hoogte te zijn, maar welke velgen zijn dat?

85kWh - 19" - Grey - Tech Package - PDC - Sunroof - Security Package - Active Air Suspension - Tan Leather - Piano black Décor - Parcel Shelf (NOV / DEC )
 
Jongens (en meisjes), ik heb een probleem!

Er is iets ernstig mis en ik weet niet wat ik ermee moet. Het zweet staat op mijn voorhoofd en ik moet bekennen dat er een lichte trilling in mijn handen zit.
Ik heb mezelf er namelijk op betrapt dat ik zojuist voor de 2e keer de handleiding van de Model S volledig van voor tot achter heb gelezen. Een handleiding lezen doe ik normaal nooit, laat staan, voordat ik het product in handen heb. Is dit nu Teslaritus??? Hulp gezocht........
 
Hoe tijdelijk is 'tijdelijk' Wim? Want ik maak graag gebruik van je uitnodiging om een keer langs te komen met de Model S, maar persoonlijk vind ik dit ook een plaatje.

Een half uurtje :). Een kennis van mij heeft dit mooie autootje even op ons erg geparkeerd. Zag er, zeker met de boerderij op de achtergrond, heel mooi uit. Nou vooruit dan, dat plaatje dan ook maar.

IMG_2897.jpg
 
Jongens (en meisjes), ik heb een probleem!

Er is iets ernstig mis en ik weet niet wat ik ermee moet. Het zweet staat op mijn voorhoofd en ik moet bekennen dat er een lichte trilling in mijn handen zit.
Ik heb mezelf er namelijk op betrapt dat ik zojuist voor de 2e keer de handleiding van de Model S volledig van voor tot achter heb gelezen. Een handleiding lezen doe ik normaal nooit, laat staan, voordat ik het product in handen heb. Is dit nu Teslaritus??? Hulp gezocht........

PDK: ik vrees dat het niet meer te behandelen is, je bent opgegeven. We houden een minuut stilte de 21e, ok? Sterkte, we denken aan je.
 
PDK: ik vrees dat het niet meer te behandelen is, je bent opgegeven. We houden een minuut stilte de 21e, ok? Sterkte, we denken aan je.

Wiebe, ik ben bang dat ik de 21e moet missen en dat maakt het alleen maar erger, dus een minuut stilte zou ik erg waarderen. Ik twijfel of ik donderdag even naar Tilburg moet rijden om te gaan kijken en de honger een beetje stillen, maar dat zou het ook erger kunnen maken.