Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Zo had ik het nog niet bekeken. Ze gaan inderdaad van je velg af.

- - - Updated - - -

Inderdaad super info. Ik weet niet of die 15 seconden een probleem is maar ik had het nog niet eerder gelezen.

Heb de gators in zilvergrijs genomen, dus ze komen er normaal extra bij, maw mijn velgen worden nog iets groter :)

Heb daarnaast ook al ontdekt dat de wagen sluiten thuis als hij de twee sleutels kan "zien" niet zo super gaat... Ben er nog niet uit wat ik moet doen om hem gesloten te krijgen, soms gaat het, soms niet.
Maar als je naar de deur gaat en je "klink" komt je steeds mooi perfect groeten, dat is super. Bij iedere demo blijf ik iets te ver afstaan tot de mensen vragen "En hoe doe je die nu open?", dan kan ik zeggen, je stapt gewoon dichter bij en ... :biggrin:
 
Last edited:
Als je kijkt naar de vlotte productie van 500 auto's per week, waarvan in augustus naar verluid 70% naar Europa, en er al een VIN in productie gerapporteerd is van ergens rond de 17800, dan krijg ik de indruk dat het hard gaat. Op basis daarvan zou je eerder denken dat het sneller dan langzamer gaat dan verwacht. Misschien dat ze wat conservatiever communiceren gezien alle ophef over levering? Beter under promis en over deliver dan andersom?

Klopt inderdaad. Ik heb VIN 17770. Hoorde vrijdag In Eindhoven dat de auto 12 augustus van de band gerold is. Gegeven pakweg 6 weken voor vervoer naar Tilburg matched dat met de eerdere mededeling dat de auto in de "laatste twee weken september" geleverd gaat worden.
 
@all: ik hoor dat er wat connecties op Linkedin worden gelegd tussen members. Zelf werd ik ook benaderd om te linken door iemand van het forum. Prima! Toen heb ik even gekeken of er geen group op Linked voor bestaat. Wel een internationale group, maar geen specifiek voor NL/BE. En in de internationale group kan ik volgens mij niet filteren op leden uit bijvoorbeeld Nederland.
Ik heb dus maar een nieuwe group aangemaakt. Eens kijken of dat werkt en waar het toe leidt. Zie hier: http://www.linkedin.com/groups?home=&gid=5151104
Voel je vrij om je erop in te schrijven.

Groet,
Maurice.

ik heb ook een aanvraag lopen....

hopende op een positieve beoordeling door de eigenaar. :wink:
 
Gebruikt is gezien de ervaringen met de bandenslijtage in de USA niet interessant. Vandaar mijn suggestie dat Tesla Tilburg het wellicht wil regelen. Omwisselen voor uitlevering. Anders kunnen we de banden ook nog wel over laten zetten. Inmiddels ontving ik ook al een verzoek van een ander forumlid met een standaard P85 waarbij de grijze niet als optie worden aangeboden. Zijn delivery window komt redelijk overeen met de mijne.

Dan lijkt het me beter als jullie een ruil doen (als jullie er elk met Tesla niet uitkomen). Onze levertijden lopen te ver uiteen. Ik ga het zelf met Tesla regelen, dat moet gewoon kunnen. In elk geval bedankt voor het aanbod.
 
Laat ze maar snel met Firmware 5.5 komen denk ik dan...

Tesla Model S vulnerable to hackers? - Autoblog

Was die man, Reese, een professioneel security researcher geweest, dan had hij eerst met Tesla contact genomen, en ze de mogelijkheid gegeven het probleem te corrigeren. Pas als ze niet reageren - wat ik van Tesla niet zou verwachten, moet het dan gepubliceerd worden. Maar die man is niet beter dan hackers zelf, blijkbaar.