Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
ik vind het een fijn systeem, wel 1 probleem ooit gehad met de Volvo van mijn vader! sleutel op het dak gelegd! weggereden en na 9 km in een keer ping ping ping geen sleutel aanwezig!!!

**** sleutel onderweg verloren 1,5 uur lopen zoeken maar wel gevonden

verder peter voorspel dat heb je bij de model s al als je er naartoe loopt, de koele deurgrepen je tegemoet komen en je eigen website ziet opstarten op het scherm!
 
Je heb graag hendels in je auto zoiets als dit?
View attachment 29364

Eerder zoiets gok ik:
u3ugy8a6.jpg
 
Hmm.. ik heb geen enkele ervaring met dit sleutelloze gedoe. Afgezien van die schuivende deurklinken (vind ik een hoog kijk-mij-nou-gehalte hebben) heb ik er nooit echt op gelet. Met mijn ouderwetse metalen sleutel is het draaien, starten, rijden. Je hebt 'm of je hebt 'm niet. Geen sleutel = niet rijden. Naar ik nu begrijp is het bij de S dus soms: geen sleutel = wel rijden!? Lekker dan. Je hebt 'm niet nodig (om een starthandeling te verrichten) maar je hebt 'm wel nodig (om te starten en weg te rijden). Wat is dan het gemak tov. een metalen sleutel? Dat je niet hoeft te draaien of op een knop te drukken? Wauw, dat scheelt zeker een paar seconden. Bovendien kun je je dus vergissen door iemand wel weg te laten rijden en vervolgens elders te laten stranden. Met dit sleutelsysteem schieten we dus weinig op.

ps. Ik vind het eigenlijk wel leuk, een aantal handelingen verrichten voordat je kunt wegrijden. Van die mooie klapschakelaars omzetten: klik. Hoofdstroomschakelaar aan (check), ontsteking aan (check), startknop indrukken en starten, benzinepomp aan (check). Een soort voorspel :wink:

Waarom heb je hem eigenlijk besteld? Al die gadgets maakt de auto juist zo gaaf.. Als je hem nog niet meer wilt, dan wil ik je reservering wel overnemen..:wink:
 
Net gecontroleerd.
Ja hij werkt nog.

Misschien even de app verwijderen en weer opnieuw op de telefoon installeren?

Voor Android telefoons: Als ie wel probeert te connecten, de app killen, en hem opnieuw opstarten. (zodat ie start met het Tesla logo)


App doet het niet meer sinds deze namiddag. Had mijn mytesta pw veranderd en sindsdien niks meer :-(
Kan ook toeval zijn..

@Fuzzylogic, doet de jouwe het nog?
 
(Hope mijn 'd's & 't's goed zijn...)

Blunder niet meer tegen de werkwoordsregels!

Het zijn veelvoorkomende fouten, maar dat maakt ze niet minder vervelend of serieus. Onderstaande vuistregels kan je uitprinten en naast je beeldscherm hangen.
- Ik “stam” : ik kom; ik word; ik vind.
- “Stam” ik : kom ik; word ik; vind ik.

- Jij “stam” + t : jij komt; jij wordt; jij vindt.
- “Stam” + jij : kom jij; word jij; vind jij.

- U “stam” + t : u komt; u wordt; u vindt.
- “Stam” + t u : komt u; wordt u; vindt u.

- Hij “stam” + t : hij komt; hij wordt; hij vindt.
- “Stam” + t hij : komt hij; wordt hij; vindt hij.

Twijfel je of ‘je’ de persoonsvorm is, vervang deze dan door de beklemtoonde ‘jij’ of ‘jou(w)’.
- De gids vind je / jij nooit meer terug. (= Jij vindt de gids nooit meer terug.)
- De gids vindt je / jou nooit meer terug. (= De gids vindt jou nooit meer terug)

Uit: http://www.assistantplus.be/De_DT_vuistregels_samengevat :biggrin:
 
Tesla je bent de 30e van harte welkom.

Het is echt 2 deuren naar links dan sta je bij mij!

Zijn het vrienden kennissen of kom je voor zaken naar Waalwijk?

Ik zie je 30-8

Ik kom even buurten! Het bezoek bij de buren is zakelijk en het zijn kennissen.

- - - Updated - - -

Ik vermoed dat dit uit veiligheidsoverwegingen is gedaan. Tenslotte wil je een rijdende auto niet onverwacht stoppen en afsluiten op de weg. Ik heb een Espace met een platte keycard als sleutel. Die hoeft alleen maar in de buurt te zijn en de auto gaat open en start. Vervolgens kan je zonder sleutel rijden - met veel hinderlijke waarschuwingen, dat wel. Starten daarna lukt natuurlijk niet meer zonder de sleutel.

Stond je vlakbij de MS toen je vriend erin ging zitten?

Wiebe,

Ja ik stond er dus naast om hem even het een en ander even uit te leggen.
Ik had verwacht dat de wagen b.v. na 25 meter ( als je uit de range van de auto bent ) het gaspedaal niet meer zou werken, dus niets van dat.
Had de info op de andere site hierover niet gelezen maar nu wel een ervaring rijker. Dit zou misschien iets zijn voor een software update!? Zal het zeker melden!

Ja ik weet van iemand die zo z'n auto is kwijt geraakt ( gestolen )!
 
Hmm.. ik heb geen enkele ervaring met dit sleutelloze gedoe. Afgezien van die schuivende deurklinken (vind ik een hoog kijk-mij-nou-gehalte hebben) heb ik er nooit echt op gelet. Met mijn ouderwetse metalen sleutel is het draaien, starten, rijden. Je hebt 'm of je hebt 'm niet. Geen sleutel = niet rijden. Naar ik nu begrijp is het bij de S dus soms: geen sleutel = wel rijden!? Lekker dan. Je hebt 'm niet nodig (om een starthandeling te verrichten) maar je hebt 'm wel nodig (om te starten en weg te rijden). Wat is dan het gemak tov. een metalen sleutel? Dat je niet hoeft te draaien of op een knop te drukken? Wauw, dat scheelt zeker een paar seconden. Bovendien kun je je dus vergissen door iemand wel weg te laten rijden en vervolgens elders te laten stranden. Met dit sleutelsysteem schieten we dus weinig op.

ps. Ik vind het eigenlijk wel leuk, een aantal handelingen verrichten voordat je kunt wegrijden. Van die mooie klapschakelaars omzetten: klik. Hoofdstroomschakelaar aan (check), ontsteking aan (check), startknop indrukken en starten, benzinepomp aan (check). Een soort voorspel :wink:
Daar kom je nog wel achter Peter. Heb het nu 9 jaar en vind het geweldig. Zie het als airco of navigatie (of extra vermogen, strakke wegligging in jou geval:biggrin:). Zolang je het nooit gehad hebt zul je het niet missen of zelf onzin vinden. Nu wil je niet meer zonder.
Ik snap niet dat ze het nog niet aan je GSM kunnen koppelen. Dan heb je helemaal geen sleutel meer nodig.
 
Last edited:
Mijn dochter net 13 geworden. SOS need advice badly...

:biggrin:

Wachtende op de levering van de Tesla denk ik regelmatig terug aan een oefening in Roosendaal.... Hoe lang nog? Nog 200 meter.... en die 200 meter duurde tot de volgende ochtend! :scared:

Met een dochter van 13 zul je zelfs nadat wij allemaal genieten van de Tesla nog regelmatig het 200 meter gevoel hebben. :wink: Succes!