Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Wordt steeds drukker hier:

image.jpg
 
Ook mijn VIN nummer binnen gehad, 21267, bleek er al een dag of wat te staan keek naar het verkeerde kadertje, niet zo slim als je elke dag checked of je ook al tot de gelukkige behoort, nu maar afwachten tot alle onderdeeltjes zijn gevonden en de productie begint.
 
Zo Frank, jij hebt ook goede pillen, zeker van die Tesla jongen?

het geeft me een warm gevoel, Frank, dat je mijn naam met zulke fijne associaties als lekker duiken in de Malediven mag koppelen.

Maar ik geloof dat ik forum-namen niet kan veranderen - desalniettemin mag je me ook gewoon Flipje noemen.

Tot de 21e ?

Met een net afgeleverde S en een paar kids, honden en vrouw - Wiebe - wat zullen we meenemen, behalve hondebrokken en water ?
 
het geeft me een warm gevoel, Frank, dat je mijn naam met zulke fijne associaties als lekker duiken in de Malediven mag koppelen.

Maar ik geloof dat ik forum-namen niet kan veranderen - desalniettemin mag je me ook gewoon Flipje noemen.

Tot de 21e ?

Met een net afgeleverde S en een paar kids, honden en vrouw - Wiebe - wat zullen we meenemen, behalve hondebrokken en water ?
honden in een tesla is hetzelfde als roken.
 
Pjhartog, daar komen we de week voor het feestje even op terug! Als het aan wiebe en mij ligt zo min mogelijk.
Maar jullie horen nog wat dat betreft!

Ps wat voor honden komen er mee?

sorry, die vraag had natuurlijk aan jou gesteld moeten worden.

2x Berner Sennen Pups van 5 maanden - maar die kunnen gerust ergens ver buiten vast gezet worden - mogen alleen nog niet de hele dag alleen blijven - ok ?

foto.JPG


- - - Updated - - -

honden in een tesla is hetzelfde als roken.

niet helemaal - een Tesla blijft een gebruiksvoorwerp en roken is dodelijk - honden niet...en daarom heb ik al zo'n 15+ jaar de Marlboro's achter me gelaten en al enige tijd wat hondjes (en kindjes en zo) om me heen...
 
Last edited:
Ach, wees eerlijk. Over een half jaar zijn we uitgepraat over die MS, een enkele gek die dan over de MX begint te keuvelen. We voelen onderbewust (ik ben namelijk zeer invoelend) dat we elkaar gaan verliezen als we geen andere onderwerpen gaan delen met elkaar. Dat heet behoudende groepscohesie in de psychologie (sorry Xfrank, ik leg het ooit nog uit).

Een voor allen, allen voor een. Maar voor nu: back on topic, er lezen ook anonieme kijkbuiskindertjes mee!

Volgens mij moeten we Wiebe vragen de 21ste de bijeenkomst te openen met een groepscohesie versterkend verhaal. Hij is namelijk te bescheiden om het uit zichzelf aan te bieden. Ik denk dat we ons die unieke gelegenheid niet moeten laten ontnemen.
:biggrin:
 
Kan ook aan wiebe maar toevallig hebben wiebe en ik het hier van de week al over gehad! Proberen wat dingen te regelen!

Heeft er wel iemand connecties met wat pers die wel ok is?! Is misschien wel een leuk stukje zo'n stel van die mafkezen met hun idiote autootjes ?

Peter als ik je tekst zo lees kom je toch! Je wilt wiebe zijn speech voor geen goud missen denk ik
 
Nou laten we Carros dan maar niet uitnodigen. Ik weet dat ik het langs me heen moet laten gaan, maar toch erger ik me rot bij het lezen van dergelijke onzin:
"Tesla belooft 500 kms actieradius, maar de praktijk is dat je rond 320 tot 350 leeg raakt. Let wel: daarvoor moet je dus 'getankt' hebben. Een lachertje, als het niet zo triest was. Met een Porsche Panamera diesel doe je op een tankje 'co2 vriendelijke' olie 1200 kms. En gooi je hem vervolgens overal in anderhalf, twee minuten weer propvol. We reden een Amerikaans gespecificeerde Tesla model S waarvan het enkelfase laadsysteem tweemaal zoveel tijd nodig heeft om via ons Europese 3-fase systeem te laden. Vandaar dat een angstvallig niet leeggereden batterij toch een laadtijd van 16 uren en 40 minuten vergde. U leest het goed. Bijna zeventien uren. Terwijl er na vier (!) ongeduldige wachturen net 118 km's bij waren geladen. Let op: dit alles ook nog op fikse wandelafstand van huis en haard. Een andere belofte van Tesla is dat Europese versies tweemaal zo snel laden, ook dat er een ' supercharger' aan staat te komen die de batterij in een kleine vijf uren oplaadt, maar dat neemt niet weg dat het voor serieus commuter- of zakelijk gebruik een onacceptabele situatie is. Wij lieten de Tesla gedurende de leenperiode dan ook liever staan."

Ik ga niet eens beginnen om alle onzin en onjuistheden te weerleggen. Jullie weten gelukkig hoe het echt zit.
 
Peter als ik je tekst zo lees kom je toch! Je wilt wiebe zijn speech voor geen goud missen denk ik

De kans is groot dat we een wedstrijd spelen die dag met JB1. Maar al ben ik er alleen het laatste kwartiertje, komen zal ik.
Ik schat het uitlooprisico ook best groot in zodat dat kwartiertje best 'ns wat langer zou kunnen worden.

- - - Updated - - -

De beste man weet schijnbaar niet dat ze in Den Bosch en Deventer al stroom hebben...

Stroom? Hier? Huh? Sinds wanneer?
 
Nou laten we Carros dan ...
Ik ga niet eens beginnen om alle onzin en onjuistheden te weerleggen. Jullie weten gelukkig hoe het echt zit.

Carlo Brandsen is al net zo negatief als de rest, ze prijzen de auto om vervolgens te zeggen dat het niets gaat worden vanwege de range. Niet eens de moeite nemen om wat meer informatie in te winnen. Denk dat ik m'n abonnement maar ga opzeggen.
 
Namens Carros gaven ze een week of twee geleden ook al commentaar op de ontwikkeling van het aandeel Tesla bij een uitzending van RTL-Z. Toen was het me al duidelijk dat men bij Carros totaal niet in electrisch rijden gelooft. Als journalisten zoals deze en vorige week die eikel van de Volkskrant geen objectief oordeel willen geven en de juiste feiten bewust negeren, dan kan het eigenlijk niet anders dan dat er frustratie achter schuilt. Wij zouden er eigenlijk om moeten glimlachen.
 
Namens Carros gaven ze een week of twee geleden ook al commentaar op de ontwikkeling van het aandeel Tesla bij een uitzending van RTL-Z. Toen was het me al duidelijk dat men bij Carros totaal niet in electrisch rijden gelooft. Als journalisten zoals deze en vorige week die eikel van de Volkskrant geen objectief oordeel willen geven en de juiste feiten bewust negeren, dan kan het eigenlijk niet anders dan dat er frustratie achter schuilt. Wij zouden er eigenlijk om moeten glimlachen.

Brandsen rijdt in een Bentley van € 240.000,-. Het zou mooi zijn als één van ons hem straks een lesje accelereren gaat geven.