Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Eens kijken of de detailer ze dan ergens mee kan behandelen, want als ze onder het rijden beslaan, zie je niet veel meer en kun je ook niet gaan vegen. Gebruik de spiegelverwarming (auto uit 1995) nu dagelijks met dit natte weer...
Een Amerikaan heeft een garage. Zo zie je wel meer design en optie keuzes die gemaakt zijn door mensen uit het Zuiden van Californië.
 
Een Amerikaan heeft een garage. Zo zie je wel meer design en optie keuzes die gemaakt zijn door mensen uit het Zuiden van Californië.
Nouja, mijn vorige BMW X3 had die ook niet standaard. Hoe duurder de wagen hoe minder er standaard op zit (lijkt het soms wel).
Het lijkt alsof jullie toch steeds vergeten dat deze auto een early-adopter product is. Er zijn toch nog een hele hoop zaken die ontbreken. Iemand heeft toch ook al gezocht naar het haakje om je jasje op te hangen, niet?

Dus alvast bedankt om al deze dingen op te lijsten als mijn Model E er aankomt, zijn al die dingetjes hopelijk opgelost ;-)

ps: Welke versie willen jullie ook nog kopen? Model S, E, X, Y ? Yeah baby, I'll have one of each ;-)
Hilarisch:http://www.youtube.com/watch?v=MBItc_QAUUM ~ 39:00
 
Verleden week is een Keba met vaste kabel door Cohere / Sparreboom geleverd en geïnstalleerd, en sinds dinsdag status In Production (vin 22184). Begint nu serieus te worden!


Ben trouwens benieuwd of er momenteel nog Model Ssen in NL verkocht worden. Zou de verkoop in NL nu stil gevallen zijn? Heb hier nog niemand gezien die recent besteld heeft en dus zijn auto in 2014 geleverd krijgt.

@Rhoon-NL. Hey cool. Hoop alles goed gegaan. Ik heb ook een Keba met vaste kabel via Cohere / Sparreboom! Woensdag heeft vertegenwoordiger van Sparreboom de leidingen getrokken. Was nog een hels karwei onder fundering huis, maar net werk afgeleverd. A.s. maandag komt Sparreboom om de Keba te plaatsen en aan te sluiten.

Nu nog wachten op de MS ...... (ETA end november/begin december).
 
De spiegels zijn verwarmd, maar in combinatie met de achterruit verwarming, en die kan je niet aanzetten met de app (alleen de interieur verwarming).

Haha, jullie hadden me goed te pakken, zeg. :cool:

Maar op pagina 4.6 van de gebruikershandleiding staat inderdaad het volgende:

De spiegel is in te klappen door deze met de
hand aan de achterzijde in de richting van het
portier te duwen.
Als de Model S is uitgerust met het optionele
Tech-pakket, is de buitenspiegel aan
bestuurderszijde een automatisch dimmende
spiegel die reageert op de hoeveelheid licht van
de koplampen van achteropkomend verkeer
(behalve in de achteruit). Beide spiegels zijn
bovendien voorzien van spiegelverwarming die
tegelijk met de achterruitverwarming in- en
uitschakelt.

En op pagina 5.8:

6. De achterruitverwarming* werkt gedurende
15 minuten en wordt dan automatisch
uitgeschakeld.
*Als de Model S is uitgerust met het
optionele Tech-pakket, zijn de
buitenspiegels voorzien van
spiegelverwarming.
 
Het forum wordt grotendeels volgeschreven door de ongedurig wachtenden.
Waar zijn de nieuwbakken trotse bezitters met uitgebreide rijverslagen?
Toch niet "het bezit van de zaak is het einde van het vermaak"?

Ik post behoorlijk vaak over mijn ervaringen (alleen niet in een lang verslag), maar het raakt inderdaad nogal bedolven onder allerlei mededelingen over gewijzigde statussen, F5'en en contact met Lester. Ik moet bekennen dat ik me daar ook schuldig aan maakte toen ik hem nog niet had, hoor. Dus ik snap het wel. Maar zou wel fijn zijn als er niet meer zoveel mensen in de wachtrij staan en het wat vaker over de auto zelf kan gaan en wat minder vaak over de nog-niet auto.