Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Wellicht is zoiets een eigen topic waard om te bespreken?

Zo kan je makkelijk inventariseren en bespreken. Anders raken denk ik veel berichten verloren in dit topic.

Volgens de site ben jij (widodh) moderator - dan kan je toch ook sub-forum's en subtopics aanmaken ? of anders weer bij de admins daarom vragen ? Wil ook wel een mail er aan wijden, maar jij zou dat 'moeten mogen'.
Het is inderdaad wel handig om de beneleux thread te splitsen naar onderwerp - en zeker bijv. de PDC los te koppelen, als we daar iets mee willen.
 
Onderstaand antwoord kreeg ik van slacker radio.

Volgens mij hebben ze daar mijn vraag niet goed begrepen, of iemand anders een ander idee hierover alvorens ik ze een mail stuur.




Charles B (Slacker Radio)

Feb 14 15:05 (PST)

Thank you for contacting Slacker Radio Support Gertjan Wassenberg,

We have released a brand new version of the Slacker app. To get the app follow these instructions. At this time fully uninstall the updates to Slacker and the Slacker folder from the memory card. You can delete the updates by going to Settings > and Applications/Application Management and then find Slacker in the list. Once this is done then go back and reinstall the app from Slacker Radio on the phone. The latest version of the build is 4.0.1005.

If you still experience an issue after the above or have other questions, please reply back to this email with that information and we will respond to them accordingly.

Best Regards,
Charles B
Slacker Radio Support





Gertjan Wassenberg

Feb 08 23:06 (PST)

Good morning.

This august i become a tesla model s owner in the netherlands (europe). I
know that tesla support slacker radio. Are you support europe in the future
?

With kind regeards,

G Wassenberg
 
Volgens de site ben jij (widodh) moderator - dan kan je toch ook sub-forum's en subtopics aanmaken ? of anders weer bij de admins daarom vragen ? Wil ook wel een mail er aan wijden, maar jij zou dat 'moeten mogen'.
Het is inderdaad wel handig om de beneleux thread te splitsen naar onderwerp - en zeker bijv. de PDC los te koppelen, als we daar iets mee willen.
Klopt, ik ben hier moderator.

Ik zal om een paar sub-fora vragen zodat we een paar aparte topics kunnen hebben voor verzekeren, leasen en parkeersensoren. Dan kan het grote topic lekker een chatbox blijven.
 
wat betreft de parkeersensor etc

ARC Leonparc dit is bij tesla tilburg 10 minuten vandaan

is bij mij altijd degene geweest die alles inbouwd en aansluit (van stinger tot schermpjes voor de kinderen in de kopsteun, van alarm tot toen ik jong was versterkers)

zij hebben de cobra sensor zoals aangegeven in het andere forum ook, ik wil nog wel even op tesla wachten want wie weet als ze de animo hier lezen dat ze zelf ook met een idee komen.

hij zij wel dat de cobra gelijmd worden aan de binnenzijde en dit kan wel eens voor problemen gaan zorgen.
 
Toch geen reiningsinstallatie voor de Xenon koplampen?
via officielebekendmakingen.nl

N en UUU onder 16 (wijziging van de artikelen 5.2.51, 5.3.51, 5.3a.51 en artikelen 116 en 118 van bijlage VIII van de Regeling voertuigen)

Met deze wijzigingen worden een tweetal permanente eisen geschrapt die worden gesteld aan dimlichten met gasontladingsbronnen, omdat deze niet langer van toepassing zijn bij de typegoedkeuring. Punt 6.2.9 van VN/ECE-reglement nr. 48 bepaalt dat lichtbronnen die meer produceren dan 2.000 lumen moeten zijn voorzien van een koplampreinigingsinstallatie. In de permanente eisen was deze verplichting gekoppeld aan dimlichten met gasontladingslampen, die vrijwel altijd deze grens aan de lichtopbrengst bereikten. Er zijn nu echter voertuigen op de markt met gasontladingslichtbronnen welke minder produceren dan 2.000 lumen en derhalve geen koplampreinigingsinstallatie hoeven te hebben. De koppeling koplampreinigingsinstallatie – gasontladingslampen is niet langer actueel. Om die reden wordt artikel 116 van bijlage VIII uit de Regeling voertuigen geschrapt. Voorts worden inmiddels typen voertuigen die voorzien zijn van gasontladingsbronnen goedgekeurd zonder automatische hoogteverstelling voor zover deze dimlichten een lichtstroom van minder dan 2.000 lumen hebben. Om te voorkomen dat voertuigen die aan de toelatingseisen voldoen op grond van artikel 118 van bijlage VIII aangepast zouden moeten worden, wordt deze eis met betrekking tot een niveauregeling geschrapt uit de Regeling voertuigen.
 
Ik heb een aantal topics aangemaakt

* Belgium and the Netherlands: Leasing, Financing and Tax incentives
* Belgium and the Netherlands: Insurance
* Belgium and the Netherlands: After market installation

Probeer in die topics dus die zaken te bespreken. Dat maakt het voor andere bezoekers écht een stuk makkelijk om specifiek op onderwerp terug te lezen.

Alle leuke discussies over kleuren, banden roken en gek doen kunnen hier prima besproken worden, dit topic blijft ook gewoon.

Een forum is er echter ook om elkaar te helpen en dan is het fijn dat de bezoeker die hier niet dagelijks komt ook wat makkelijker aan zijn (of haar) informatie komt.
 
Als we nou allemaal om parkeersensoren vragen komen die wel hoor :p

Heb in Antwerpen ook aan Mark Langens naar Parkeersensoren (en automatisch inklapbare spiegels) gevraagd. Antwoord was dat, dat geen prioriteit was en niet meer voor dit jaar zou zijn. Nadien heb ik nog eens mail gestuurd naar gert-jan, omdat ik het toch wel erg dom vind van Tesla dit niet te kunnen aanbieden, op de kleinste middenklasser is dit tegenwoordig standaard!
Zonder deze 'opties' mag ik hem niet bestellen van mijn vrouw, en dat zou pas jammer zijn.
 
Ik heb een aantal topics aangemaakt

* Belgium and the Netherlands: Leasing, Financing and Tax incentives
* Belgium and the Netherlands: Insurance
* Belgium and the Netherlands: After market installation

Probeer in die topics dus die zaken te bespreken. Dat maakt het voor andere bezoekers écht een stuk makkelijk om specifiek op onderwerp terug te lezen.

Alle leuke discussies over kleuren, banden roken en gek doen kunnen hier prima besproken worden, dit topic blijft ook gewoon.

Een forum is er echter ook om elkaar te helpen en dan is het fijn dat de bezoeker die hier niet dagelijks komt ook wat makkelijker aan zijn (of haar) informatie komt.


Beste Widodh, kan je ook een sub-formum THE NETHERLANDS & BENELUX aanmaken (dus één stap hoger dan de topics), dan kunnen we zelf topics/threads aanmaken. Kijk maar hoe ze dit bij THE UK hebben gedaan.
Je kunt dan de nieuwe topics die je hebt aangemaakt onder het sub-forum plaatsen.
 
Beste Widodh, kan je ook een sub-formum THE NETHERLANDS & BENELUX aanmaken (dus één stap hoger dan de topics), dan kunnen we zelf topics/threads aanmaken. Kijk maar hoe ze dit bij THE UK hebben gedaan.
Je kunt dan de nieuwe topics die je hebt aangemaakt onder het sub-forum plaatsen.
Die aanvraag heb ik gedaan. Forums komen er aan en dan verhuis ik de topics.
 
Megafactories: Supercars: Tesla Model S Nu fossiele brandstoffen steeds schaarser worden, wordt het tijd voor een volledig elektrische luxe sedan, zoals de Tesla Model S.
Volgende tonen: zaterdag 16 februari om 22.00 uur - National Geographic Channel Voer a.u.b. je e-mailadres in in onderstaand vakje
om een e-mailherinnering te ontvangen voor dit programma. E-mail Dit e-mailadres is ongeldig! Controleer het e-mailadres a.u.b.Herinner mijAnnulerenSluiten




Herhalingen: zondag 17 februari om 03.00 uur - National Geographic Channel Voer a.u.b. je e-mailadres in in onderstaand vakje
om een e-mailherinnering te ontvangen voor dit programma. E-mail Dit e-mailadres is ongeldig! Controleer het e-mailadres a.u.b.Herinner mijAnnulerenSluiten





zondag 10 maart om 08.00 uur - National Geographic Channel

- - - Updated - - -

oeps, foutje

stond :
vanavavond 16-02 om 22.00 tesla op national geographic
herhaling :
17-02 om 03.00
10-03 om 08.00
 
Is dit niet al geweest ?
Klopt, wordt herhaald. Indien nog niet gezien: kijken !

- - - Updated - - -

Dakdragers zullen juist uitsluitend mogelijk zijn als je een pano dak hebt. Het standaard dak heeft geen uitsparingen hiervoor.
Bron: zelf gezien en bevestigd door een Tesla medewerker op get amped Antwerpen.
Thanks, dat is dubbel mooi
 
Impressive
BDPOtseCAAENdBX.jpg